Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sparpartner/schrijfmaat in Dordrecht gezocht

Hoi allemaal, Ik zoek een sparpartner voor een roman, die ik aan het schrijven ben. Ik merk zelf vaak dat het mij helpt om met iemand te spreken over wat ik schrijf, waarom ik het schrijf, wat ik wil enz. om wijs te worden uit alle ideeën die ik heb. Iemand die vragen stelt bij wat ik doe. Iemand om de opbouw, opzet, stijl enz. van het verhaal mee te bespreken. Herken je dit? Loop je zelf ook met een verhaal, maar kom je niet verder en zou je willen dat er iemand mee kijkt? Niet mee schrijft, maar vooral veel vragen stelt? En ben je serieus aan het schrijven? Dan kunnen we hierin misschien iets voor elkaar betekenen! Het liefst zou ik in contact komen met iemand in de omgeving van Dordrecht, omdat het dan gemakkelijk is om af te spreken. Via email zou mogelijk ook kunnen... reageer gerust ook als je daar interesse in hebt. Het gaat niet om wekelijks, ik denk aan driewekelijks of aangepast aan waar we behoefte aan hebben. Meer of minder kan altijd. Hartelijke groet, Elza

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien is het voor eventueel geïnteresseerden handig als je een beetje aangeeft wat voor boek je schrijft. Welk genre, misschien een paar regels over het soort ideeën dat je bedoelt, of de plot, of een linkje naar een proefleesstukje, als dat er is?

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed idee, Diana, dat proefleesstukje. Zie: http://www.schrijvenonline.org/proeflezen/roman-c… Genre: psychologische roman (of een ontwikkelingsroman). Onderwerp: autisme in relaties. Die ideeën zijn niet handig om hier te delen, want dat is heel erg inhoudelijk. Ik heb karakterschetsen, een concept plot, concept voor de vorm en ga nu langzaam richting het 'echte' schrijven. Maar alle voorbereiding van het verhaal moet nog veel meer op elkaar afgestemd worden, dat is waar ik dan ook een schrijfmaat voor zoek... Om daarin mee te denken, een frisse blik te hebben. Ik hoor graag of er iemand interesse heeft in deze samenwerking en wat ik voor die persoon kan betekenen! Als je iets heel anders zoekt, kun je dat ook altijd aangeven! Bijv. vooral tekst doorlezen... redigeren (op niet professioneel niveau).

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elza, ik dacht dat ik gereageerd had, maar ik zie er nu niks meer van terug, dus sorry dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik ben zelf ook al een tijdje (maar niet actief) op zoek naar een sparpartner, met wie ik ideeën kan doorspreken. Een klankbord om mijn verhaal meer vaste vorm te kunnen geven. Ik ben zelf ook bezig aan een psychologische roman, heb een aantal hoofdstukken geschreven, maar ik heb moeite om de knoop door te hakken over bepaalde plotpunten, waardoor ik niet verder kom. Hierbij kan ik een nieuwe invalshoek goed gebruiken. Groet, Anja

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eyckie/Anja, Ik heb je een mail gestuurd. Als je niets hebt ontvangen, laat het dan even weten! Bedankt voor je reactie! Groetjes Elza

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Elza, Ben je nog op zoek naar een schrijfmaatje? Of heb je inmiddels iemand gevonden? Groetjes, Angela

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Angela, Op de één of andere manier is dit bericht van jou niet binnen gekomen bij mij of ik heb het gemist :(. Ja, ik ben nog steeds hard op zoek naar een schrijfmaatje. Heb jij nog interesse? Groetjes Elza