Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

online scenario schrijfgroep

Op mijn vraag over opleidingen op dit gebied kreeg ik hier nog geen antwoord, maar tot nu toe heb ik maar weinig achtergrond info kunnen vinden over de docenten. Gezien de cursussen niet echt goedkoop zijn en het voor mij nog niet helder is of de leerkrachten ervaring hebben in het vak (dus daadwerkelijk hebben geschreven voor tv en/of film) wil ik voorlopig van start gaan met een zelfstudie mbv goede boeken en info die op internet te vinden is. Een ding ontbreekt daarbij echter. En dat is feedback/de mogelijkheid om scripts te bespreken. Vandaar deze oproep. Misschien zijn er meer schrijvers die het vak van de scenarioschrijver willen verkennen en kunnen we een online groep vormen (ik woon in zweden, dus daadwerkelijke ontmoetingen zijn lastig)

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En dat is feedback/de mogelijkheid om scripts te bespreken. Vandaar deze oproep. Misschien zijn er meer schrijvers die het vak van de scenarioschrijver willen verkennen en kunnen we een online groep vormen (ik woon in zweden, dus daadwerkelijke ontmoetingen zijn lastig)
Verkennen, dat zou wel eens leuk kunnen zijn. Wil je Nederlandstalige scripts bespreken?