Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijverscafé Dordrecht

Hallo mede-schrijvers, In Dordrecht is er in de Bibliotheek (de Blauwe Kamer) de gelegenheid om initiatieven te starten. Ik heb hen gemaild met de vraag of er geen schrijverscafé kan komen. Dat mag, maar dan moet ik het zelf regelen en zelf mensen benaderen. Nu ken ik eigenlijk geen schrijvers in Dordrecht, dus vraag ik me af: zijn er op dit forum mensen die interesse hebben in Dordrecht of omgeving? We kunnen elkaar ontmoeten in het schrijverscafé, soms iemand uitnodigen, creatief schrijven opdrachten doen met elkaar, feedback geven, elkaar helpen en wat je allemaal nog meer doet in een schrijverscafé: gewoon lekker schrijven! Ik hoor heel graag van jullie! Groetjes Elza

Lid sinds

6 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elza! Ik kom zelf ook uit Dordrecht en speelde met het idee om een Facebook groep aan te maken voor schrijvers uit Dordrecht zodat zij elkaar kunnen helpen. Hoe toevallig dat ik hier jouw berichtje zie! Ik ben al jaren bezig met een boek in het fantasy genre. Ik ben inmiddels al 10 jaar verder en na een herstart ben ik bij hoofdstuk 18 van de geplande 30 aangekomen. Door de drukte van het dagelijks leven, en zeker nu ik afgestudeerd ben en full time ben gaan werken, komt het er gewoon nooit meer van (en dat kwam het sowieso al niet zoals je al kan zien aan het tijdsbestek;)). Dus bij deze: ja, het lijkt mij een tof idee om om de zoveel tijd bij elkaar te komen in de bibliotheek zodat we kunnen leren van elkaar of gewoon een paar uur kunnen schrijven.

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om te horen! Misschien kunnen we de twee ideeën samen voegen dan? Eerst maar eens een schrijversgroep starten op facebook, als we daar wat mensen hebben, dan kunnen we starten met het café. Daarvoor hebben we namelijk wel iets meer mensen nodig :). Een groep op facebook kunnen we starten als we meer dan één persoon hebben. We moeten elkaar dus contacten, maar ik heb het idee dat het via deze site niet altijd goed gaat, want ik heb nog nooit een bericht terug gehad. Ik wil mijn emailadres hier liever niet delen. Jij een idee?