Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep zoekt 2 nieuwe leden (regio Amsterdam)

Twee ervaren schrijvers, die al eerder in schrijfclubs hebben gezeten, willen graag weer een nieuwe beginnen. Wij zoeken nog 2 kandidaten die met ons mee willen schrijven. Ervaring op schrijfgebied is gewenst. Wij schrijven een uur of iets langer, lezen dan aa nelkaar voor wat we geschreven hebben en geven elkaar feedback. Bedoeling dat we een keer per maand bij elkaar komen en dat het steeds rouleert, bij een van ons thuis. Voor we je kunnen verwelkomen lezen we graag eerst iets van jouw hand.Lijkt je dit leuk? Stuur dan een bericht. regio 020 amsterdam

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Dandypen Ik woon in Amsterdam, ben een redelijk ervaren schrijver op zoek naar een schrijfclub. Ik verbaas me een beetje over jullie opzet. Allemaal een uur schrijven en dan voorlezen. Dat spreekt mij niet aan. Ik zoek een club waar je elkaars al eerder geschreven teksten gaat bespreken en met elkaar meedenkt. Zou dat ook kunnen, dat je in dat uur verder werkt aan een tekst waar je al mee bezig bent en die dat voorleest? In dat geval die ik graag mee. groetjes devries.marco@gmail.com

Lid sinds

6 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Dandypen, ik zou me graag bij jullie schrijfclub aan willen sluiten. Ik heb ooit zelf een schrijfclub opgericht, die heeft jarenlang goed gewerkt. Helaas zit de klad erin; we schrijven niet meer. We doen nu vooral eens in de zoveel tijd iets cultureels. Ik mis het schrijven! Jullie opzet spreekt me aan. Op die manier, samen schrijven en het aan elkaar voorlezen en bespreken, wordt de creativiteit lekker aangewakkerd. Ik hoop dat ik een kans maak jullie gelederen te versterken. Marianne Pruimboom, mpruimboom@gmail.com