Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

forum voor jonge schrijvers (15-25)

Ik heb een week geleden een forum geopend voor jonge schrijvers (ca. 12-25 jr), omdat ik hier eigenlijk niet echt een alternatief voor kon vinden. Op dit forum kan je praten met mensen van je eigen leeftijd over schrijven (ik heb het idee dat op dit forum de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt (?)) en je verhalen laten zien. Het staat nog in de kinderschoenen, maar daarom zoek ik nu dus ook wat meer (actieve) schrijvers, die dit forum leuk zouden kunnen vinden. De leden (wel 8! :p) op dit moment zijn voornamelijk jongeren die altijd al gevoel hebben gehad voor taal en schrijven, of er later mee begonnen zijn en er nu een passie voor hebben. Zij zijn eigenlijk (nog) niet echt serieus bezig met een boek uitgeven of iets dergelijks, al willen ze dat wel een keer doen. Op het forum heb ik ook een kleine sectie om over andere boeken/schrijvers te praten, om het geheel wat interessanter te maken (je kan zo natuurlijk ook tips opdoen om iets leuks te lezen). In principe is het dus een soort schrijfgroep voor jongeren, waarvan ik hoop dat hij nog gaat groeien. Voor de mensen die zich niet aangesproken voelen: tips zijn altijd welkom, bijvoorbeeld over nieuwe ideeën voor mijn forum, of andere fora die misschien iets voor me zijn. gewoon even een kijkje nemen zou ik ook leuk vinden ;) Groetjes, Lotte (Melona) PS: ik hoop dat ik mijn topic hier goed plaats :p

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Je hebt de regels niet echt goed gelezen Melona. Dit is gewoon spam. Bij het aanmelden ben je akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden en op het forum heb je ook nog een groot informatieblok gezien met een spamwaarschuwing.