Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bram Hulzebos

Struin ik hier toch al een uurtje rond, kom ik er nu pas achter dat je je kunt voorstellen, hier. Die moeite neem ik graag, aangezien ik het vermoeden heb dat ik hier wel vaker zal aanwaaien. Ik ben Bram. De discussies, de vragen en problemen die ik op deze site tegenkom, klinken me veelal vrij bekend in de oren. In de jaren '90 ben ik begonnen met een studie aan de Schrijversvakschool in Amsterdam. Daarna ben ik voor een regionale krant gaan schrijven en heb ik een aantal boeken gepubliceerd. Voornamelijk non-fictie, soms alleen, soms met een andere auteur. Dat doe ik nog steeds en ik ga er ook graag mee door, maar naast mijn schrijfwerk richt ik me sinds kort op schrijftraining en -coaching en beoordeel ik manuscripten. Een interessante en inspirerende aanvulling op mijn dagelijks werk, merk ik. Wil je meer weten, dan hoor ik het graag. Check anders mijn website. Dag!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Bram. Wat een prachtige website heb je, zeg! Zeer professioneel. Ben je ook van plan om in het gedeelte 'proeflezen' tips te geven als schrijfcoach / manuscriptbeoordelaar?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Bram, Leuk dat je 'onze' gelederen komt versterken. Hopelijk steek je er zelf ook wat van op, als ik zie hoeveel ervaring jij hebt.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Bram. Je bent dus al een tijdje bezig in het schrijfwezen. Er valt hier altijd nog wel wat te leren, denk ik. En ervaringen delen is ook altijd leuk.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé die Bram, Wat leuk. Ik zag dat je gereageerd had op mijn eerst geplaatste onderwerp :) en nu zie ik dat je ook nieuw bent hier. Ik denk dat wij elkaar nog wel vaker tegen gaan komen. Leuk in ieder geval dat je je voorstelt. Ik zal dat binnenkort ook even doen! groet, ingrid (ik weet nog niet hoe ik mijn profielnaam kan wijzigen :confused: )

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En nog een welkom. Ik zag op je site dat je bij DvhN werkt, ik lees hem elke dag ;) . Betekent dat dat je een noordeling bent?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zag op je site een afbeelding van een typmachine en die herkende ik van een advertentie op SOL. Ik zie 'em hier nu weer staan; je adverteert dus ook: leuk!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(ik weet nog niet hoe ik mijn profielnaam kan wijzigen :confused: )
Daarvoor moet je onze onvolprezen Dries lief aankijken! Je zou hem een PB-tje kunnen sturen?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Bram, Van harte welkom op de site. Ik moest glimlachen om je welkomswoord dat je een uurtje had rondgestruind... Een heel uur? Zoals in 60 hele minuten...pffff??? Menig schrijver/schrijver in de dop ondekt dit pas na dagen, weken of soms nog langer. :) Fijne dag nog!