Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook maar even laten weten wie ik ben... - Miranda85

Hoi hoi, Loop al een poosje te snuffelen op deze site zonder me ooit te hebben voorgesteld, dus dat ga ik bij deze even doen. ;) Ben Miranda, mama van een mooie meid(3,5) en een stoere vent(10,5 maand) en zelf ben ik 24 jaar. Heb het altijd heerlijk gevonden om te schrijven. Als ik met een verhaal bezig was kon ik er zo inzitten dat ik de hele wereld om me heen even vergat en dat het alleen ik met mijn pen en schrijfblok was, later dus ik en mijn toetsenbord ;) . Ik wil het nu graag weer oppikken, maar ik kan mezelf nog niet helemaal verliezen in mijn verhaal, ben dan teveel bezig met de wereld om me heen. Maar ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met een beetje hulp van hier misschien. ;) Veel liefs Miranda

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zit midden in de tropenjaren! Ik neem mijn petje voor je af als je met twee kleintjes om je heen de concentratie kunt vinden om te schrijven. Mij lukte het in elk geval pas toen de tropenjaren bijna op hun eind liepen. Ik wens je in elk geval veel succes. Geniet van deze site en van je kinderen!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Miranda, welkom. Leuk twee kids! En nog leuker om je dan af en toe te verliezen in je schrijverij. Ik had mijn oudste dochter altijd in de draagzak als ik aan het werk was. Ging prima. Ze is nu veertien, dus tegenwoordig zit ze tegenover me met haar huiswerk. ;-). Dag!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Miranda! Welkom en fijn dat je eerst al wat hebt rondgekeken. Dat komt een stuk sympathieker over dan wanneer je hier alle vragen die in je opkomen, gaat plaatsen. Er staat al zoveel en dat heb jij dus al ontdekt. Ik heb hier in de korte tijd dat ik hier rondwaar al vreselijk veel geleerd, hopelijk gaat dat voor jou ook op? Jannie

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Miranda. En ach, ik heb hier drie kleine kinderen lopen, al is de jongste wel al twee en ik schrijf ook, dus dat moet kunnen. ;) (Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor kinderen je hebt en hoeveel je er eventueel naast werkt)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, had je naam inderdaad al eens voorbij zien komen. Niet dat ik nou zo lang op Sol zit, maar toch. En jonge kinderen?...ach, noem het inspiratie en je kunt er alle kanten mee op.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op deze site Miranda, Zelf heb ik het ervaren als een warm bad. Ik wens je hetzelde toe. Het is geweldig hoe menig schrijver/schrijver in de dop je wilt helpen bij het verbeteren van je schrijven. In korte tijd heb ik enorm veel geleerd. Dus succes en veel plezier! Bloem

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben zelf ook hartelijk verwelkomd en geef jou nu ook een hartelijk welkom. Met schrijven voeg je een extra dimensie toe aan je bestaan als moeder. Neem de tijd en de ruimte om jezelf weer te verliezen in een verhaal. Laat niets je ervan weerhouden mama én schrijver te zijn. (Vooral jezelf niet).

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Miranda! Gewoon stug blijven oefenen; dan komt die inleving op een dag wel een keer de hoek omkijken. Veel plezier hier op de site!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Miranda, en veel plezier op dit forum. Ik ben ook werkende moeder van drie kids (16, 12 en 5 jaar), dus ik herken het wel. Soms zit ik een uur te staren naar het scherm als de kids in bed liggen en schrijf ik twee zinnen, gewoon te moe. Ik hoop dat het je toch lukt soms even de boel de boel te kunnen laten. ;)