Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! - EEFxWT

Mijn naam is Evelien, ik ben 16 jaar en doe 4 havo. Op woensdagmiddag en vrijdagavond ben ik werkzaam in de plaatselijke bibliotheek als opruimhulp. Dat heeft veel voordeel want: a) de bieb is voor mij een bron van inspiratie en b) ik mag extra boeken lenen, haha. Een enkele keer is er een gedicht van me gepubliceerd, maar normaal gezien houd ik me meer bezig met het schrijven van Fanfiction. Via via ben ik op deze site terechtgekomen en ik zal er een leerzame ervaring van willen maken. :] Groetjes, Evelien

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je belooft niet te lachen. ;] Over Tokio Hotel. Ze zijn alle vier zo verschillend, totaal geen combinatie met elkaar en dat maakt het leuk om over te schrijven.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mensen die via via komen zijn de beste. :ninja: Oh, en ik verzon zo'n veertien jaar geleden complete interviews met Take That, en ook nog ehm... wilde verhalen. :D Wat dat betreft alleen maar leuk om te doen!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! En uh, wat een leuk baantje! Ik ben op slag, met terugwerkende kracht van 40 jaar, jaloers. Da's heel wat leuker dan vakkenvullen - da's wat dit deed toen ik op school zat.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier op SOL. Ja, dat baantje is niet verkeerd, zeg. Ik wens je veel plezier hier en dat je er maar veel aan mag hebben....

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
OOk namens mij van harte welkom op dit forum. Vroeger wilde ik bibliothecaresse worden, mijn vader vond dat verpleegkundige veel meer zou zijn. Nu heb ik spijt. De verpleegkundige opleiding heb ik ook niet afgerond en daarna vond ik het te laat voor 4 jaar bibliothcaresse-opleiding. Nu ben ik bezig om mijn eigen bibliotheek te maken. Succes met schrijven