Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Limericken

Kan je limericken limerick dan mee Kan u een limerick schrijven en even voor de duidelijkheid. Een limerick is een dichtvorm van 5 regels met een vrij strak metrum (een cadans) In de eerste regel wordt (meestal) een persoon of dier geïntroduceerd met een plaatsnaam. De regels 1, 2 en 5 rijmen met elkaar en er is een ander rijm tussen de kortere regels 3 en 4 (rijmschema: a a b b a). Voorts heeft een limerick vaak een wat dubbelzinnige inhoud, of kan zelfs zeer grof zijn. De laatste regel is een soort pointe of uitsmijter. Doe je beste en het kan een leuke site worden

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het meisje uit Zwammerdam Wist niet dat je door het vrijen met een man Vele kinderen krijgen kan En zit nu ze in haar huisje met veel gram Ach zo verloopt dat vrijpartijtje dan

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er was eens een man lid van sol hem was werkelijk niks te dol Leef je hier lekker uit klonk zijn frisse besluit en rijm deze site lekker vol

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een ontzettend goed idee Ik doe gewoon lekker mee Welkom op de site Ik wens je hier een goede tijd Nu nog een laatste zin, o jee

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Doe je beste en het kan een leuke site worden
Probeer je ons nou te beledigen in je eerste bericht? :( Je plaatst dit in 'even voorstellen'. Dat is bedoeld om je voor te stellen, niet om gedichten te plaatsen. Ik vind een topic over Limericks best leuk (er was er ook één over elfjes), maar dat moet dan wel ergens anders staan.