Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Smartje

10 oktober 2010 - 22:01
Hallo, Sinds vorig jaar ben ik al lid van SOL en las af en toe eens mee op een forum. Nu ik hier en daar een posting heb geplaatst, is het wel zo netjes mezelf even voor te stellen. Ik ben een vrouw van 27 jaar en woon in de provincie Overijssel. Ik werk als directiesecretaresse en heb twee jonge kinderen. Ik heb mijn hele leven al iets met schrijven gehad: dagboeken, penvriendinnen, verhaaltjes, enz. En eigenlijk ben ik daar nooit mee gestopt. Helaas ontbreekt het me vaak aan tijd om te schrijven, maar om toch een beetje in de schrijfflow te blijven (of mezelf te dwingen ;) ) heb ik dit jaar een korte schrijfcursus gevolgd. Erg leuk om te doen. Nu zit ik er over na te denken om mee te doen aan Nanowrimo. Misschien dat dan al die onuitgewerkte ideeën nu eindelijk eens vorm beginnen te krijgen.. Groetjes, Smartje

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 oktober 2010 - 18:52
Welkom Smartje. We kwamen elkaar al tegen in een ander topic,oh ja, over Nano. Gaaf dat je mee doet! Ik vond het ook berespannend toen ik me inschreef vorig jaar. Ik wens je heel veel plezier hier op dit topic.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 oktober 2010 - 19:29
Juffrouw van voor en na zessen een beste secretaresse thuis wacht het boontjes doppen dat zal voorlopig niet stoppen ik zeg maar zo go with the flow Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 oktober 2010 - 23:49
Welkom op dit forum Smartje. Veel schrijfplezier. ( ik zit altijd te lachen om de tegeltjes van cychick. Die maken mij blij! :-) Dank je cychick.. nu zit ik ook weer met een glimlach)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 oktober 2010 - 22:39
Bedankt allemaal! Ik heb me net officieel aangemeld voor Nanowrimo... Spannend! Perfectionist als ik ben, ga ik volgens mij heel wat leren ;)