toms/tom96

Hallo allemaal! Het oude topic kon ik niet meer vinden, dus dan maak ik maar even een nieuwe... Ben nu toch al zo'n twee maandjes hier :) NAAM: Tom Schonenberg. GEBOREN: 09-05-1996, 19:01 uur ;). GEBOORTEPLAATS: Boxmeer, Brabant. WOONPLAATS: Heijen, Limburg. HOBBY'S: Schrijven, lezen, voetbal, computeren, internet, wandelen, wielrennen, manga, tekenen. SCHOOl/OPLEIDING: Brugklas, TL-Havo. Elzendaal College Gennep. SPORT: Voetbal. SUPPORTER: Van VVV-Venlo. FAVO VOETBALCLUB NEDERLAND: VVV-Venlo, in de Eredivisie SC Heerenveen. FAVO VOETBALCLUB BUITENLAND: Liverpool FC, Atletico Madrid. FAVO VOETBALSPELER NEDERLAND: Beerens, Dadda. FAVO VOETBALSPELER BUITENLAND: Agüero, Lisandro Lopes. Zo, dit was ik. Mochten er vragen zijn, stel ze gerust :D

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Volgens mij had je geen oud topic. Dat was een bericht in het algemene voorsteltopic dat we toen gebruikten.. Welkom Tom! Fijn dat je hier al meer dan twee maanden reageert :)
30 augustus 2008 - 14:01

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Tom, ik zou je welkom heten maar je bent hier veel actiever dan ik dus dat voelt wat vreemd aan ;) Ik ben ook een mangafan, maar dan wel enkel het lezen ervan, tekenen dat lukt me niet :D
31 augustus 2008 - 13:40

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ok :)
9 oktober 2008 - 23:35