Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ralf

Hallo, Ik zal mij ook eerst even voorstellen voordat ik mij in de discussies op het forum werp: Naam: Ralf Woonplaats: Driebergen (dichtbij Zeist, in de provincie Utrecht) Leeftijd: bijna 18 jaar! Hobby: muziek luisteren, internetten, voetbal kijken en schrijven Muziek: héél veel bekende en minder bekende artiesten. Vooral de indie-rock artiesten of iets wat daarop lijkt. Arctic Monkeys, Arcade Fire, The Kooks, Vampire Weekend, Shout Out Louds, Libertines en Babyshambles... Tsja vind het moeilijk om nu al mijn favorieten op te noemen. Favoriete voetbalclub: Ajax Studie: ik ben nog scholier en zit nu in Vwo-6 Als je nog iets wilt weten, vraag het dan gerust! Groetjes, Ralf

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou...eh... wat brengt jou op dit forum? Waar ben je op schrijfvlak mee bezig en wat trekt je daarin aan? Welkom trouwens. Je kunt hier echt veel informatie vinden. Tot ziens.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een paar keer heb ik het tijdschrift Schrijven Magazine in de winkel gekocht. Het leek mij wel leuk om lid te worden van het forum zodat ik wat meer werk van anderen kon lezen en wat meer informatie/adviezen van anderen kon vinden over het schrijven. Ik schrijf tot nu toe nog veel kleine verhaaltjes van ongeveer 500 woorden of stukjes over voetbal. Bijna een jaar heb ik cd-recensies geschreven voor een website. Nu ben ik wat meer bezig met het schrijven van korte verhalen (die steeds langer worden) omdat ik daar gewoon veel meer mijn fantasie in kwijt kan dan het schrijven van een recensie die toch vaak op hetzelfde neerkomt.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ralf, bijna-leeftijdsgenoot :) ik ben pas een halve maand 19. Schrijfze!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel hoor! Feyenoord? Dan zul je wel een zwaar seizoen beleven :P
Nee, jullie allebei. Ik hoorde dat PSV weer de beste wordt :P