Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben _michiel_

29 januari 2011 - 16:51
...en ik ben erachter dat het wellicht niet handig was om _'s in mijn gebruikersnaam te zetten. Alvast excuses. Het schrijven achtervolgt mij sinds mijn jonge jaren en bij tijd en wijle schrijf ik een gedicht, column of, meer recent en serieuzer, een 'boek' c.q. 'lang verhaal'. Helaas kan ik er maar een paar uur per week in steken, wegens baan en gezin. Ik merk dat schrijven een bijzonder positieve werking heeft op mijn psychische gestel, ondanks dat het vaak een worsteling is de woorden te vinden en in te typen. Ik wil het vaker gaan doen, mijn techniek middels SOL en een cursus wat opvijzelen en wellicht, wie weet, ooit wat publiceren. Ik heb wat rondgebladerd op het forum en het valt me op dat het een zeer leerzame en vriendelijke plek is. Leren doe je van je fouten, dus ik verheug me nu al op de feedback. Groet, Michiel

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 januari 2011 - 17:07
Welkom _michiel_ ik weet niet wat het nadeel is van underscores in je naam, behalve dan dat je het onmogelijk met een hoofdletter kunt schrijven. Veel plezier hier op deze leerzame site.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 januari 2011 - 17:12
Welkom, Michiel. Het valt inderdaad niet altijd mee om datgene wat je in je hoofd hebt ook zo op papier te krijgen. Er valt hier in ieder geval veel te leren maar dat had je al gezien.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 januari 2011 - 15:40
Underscore Michiel reinigt met schrijven zijn ziel maakt zijn leed zachter zet er een streep achter vindt hier een luisterend oor en heeft een streepje voor Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
2 februari 2011 - 5:41
Welkom _Michiel_ . Ik probeer ook even uit te vogelen wat de moeilijkheden met de streepjes zijn met of zonder hoofdletter. Intypen kan in ieder geval gewoon. Misschien bij het plaatsen zelf... Hier gaat ie dan......... veel leerplezier op de site.