Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Me even fatsoenlijk voorstellen.-Marjan--

Dag iedereen, Ik dacht dat het eens tijd werd om me fatsoenlijk voor te stellen. Ik zie dat ik hier al ruim een jaar lid ben waarvan slechts tien weken actief (misschien zagen sommigen onder jullie me al af en toe eens verschijnen). In die korte tijd durf ik zeggen dat ik hou van dit forum. Om de één of andere reden voel ik me hier thuis. Ik geniet ervan om te snuisteren in oude topics en krijg hier vaak een hartverwarmend gevoel van herkenning. Vaak schrijf ik met de webpagina geminimaliseerd en klik ik hem regelmatig eens aan, zo heb ik nooit het gevoel helemaal alleen te zitten. Iets meer over mezelf: In het echte leven ben ik maatschappelijk werker en werk ik in een centrum voor algemeen welzijnswerk. Ik heb twee dochters (één van vier jaar en één van anderhalf jaar). Meestal schrijf ik na het werk en als mijn kinderen slapen (mijn partner werkt dan nog of doet iets anders: ik moet toegeven dat ik hem misschien soms wat verwaarloos :confused: ). Schrijven heb ik altijd al leuk gevonden, maar de laatste tijd begon het steeds meer te jeuken en ben ik er eens serieus voor gaan zitten. Ik werk nu aan een verhaal dat niet in een kortverhaal te vertellen valt. Volgens mij sluit het genre nog het meeste aan bij 'magisch realisme'. Het verhaal schiet tot nu toe-volgens mijn normen-goed op en daar zitten jullie tips en discussies ook wel voor een stuk tussen. Bedankt daarvoor. Ik weet zeker dat jullie me hier af en toe nog zullen zien opduiken (in de online-lijst of tussen de topics). Marjan B

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi collega ;) (hier nog een maatschappelijk werker) Leuk dat je alsnog hebt voorgesteld. Ik schrijf ook vaak aan mijn ms met het forum geminimaliseerd in de balk. Leuke gedachte toch, dat meerderen dat doen? Succes & veel plezier met schrijven!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk voor de verwarring! :D Laten we Marjan B. dan maar gewoon Marjan B. blijven noemen, en deze Marjan dan maar Marjanmettweestreepjes. Welkom, Marjanmettweestreepjes! Ga je nu ook meer posten? :)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de leuke verwelkoming (dat is het plezantste deel, ik moest me al eerder voorgesteld hebben :) ). Ik vind het ook wel grappig dat we hier met twee Marjan B's zitten, maar er hoeft geen sprake te zijn van verwarring. En die twee streepjes staan ernaast omdat ik me niet als 'Marjan' kon inloggen, blijkbaar bestaat die hier al. Ik zie dat ik tot nu toe slechts een schaarse vierendertig berichtjes postte, dus mijn intentie is om wel wat meer van me te laten horen. Ik zal hier geen lawine "Marjanmettweestreepjes' veroorzaken, maar af en toe wat lichte sneeuwval als ik wat te zeggen heb.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht dat het eens tijd werd om me fatsoenlijk voor te stellen.
Exact dezelfde gedachte die ik kortgeleden had :D Welkom!
Meestal schrijf ik na het werk en als mijn kinderen slapen (mijn partner werkt dan nog of doet iets anders [...]
Schrijf jij omdat je partner iets anders doet? Of doet je partner iets anders omdat jij schrijft?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Fae: Vind je nu toch wel onmiddellijk het steentje in mijn schoen... :confused: Ik heb er ook al mijn hoofd over gebroken, maar ik denk dat beide beweringen waar zijn. Het hangt er gewoon van af of je de vraag aan mij stelt of aan mijn partner. :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar zit hij dan: meneer B eenzaam en alleen op de divan liever keek hij tv met z’n twee hij samen met zijn lieve Marjan maar zij zit daar, betoverd en wel al vele jaren zijn levensgezel gefascineerd door haar verhaallijnen terwijl hij hier zit weg te kwijnen Welkom!