Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Alloa, hier justus269

10 februari 2013 - 20:42
Hoi allemaal. Ik ben Justus en ik ben 11 jaar (nu 12). In groep 7 begon ik met mijn eerste verhaal en ik vond het fantastisch om te schrijven. Na veel herschreven te hebben heb ik dat verhaal gestopt en ben ik aan een nieuwe begonnen. Die is nu allang af, en ik ben nu bezig aan het boek dat ik echt wil schrijven.(Ik heb het stuk hierboven verwijderd omdat dat teveel info is.) Ik hoop hier nog veel te leren. Groeten Justus.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 februari 2013 - 21:06
Hoi Justus! Leuk dat jij je voorstelt en ik heb ook al wat posts van jou gelezen, je houdt duidelijk veel van schrijven :) Ik vind wel dat jij in deze post een beetje veel informatie geeft over jezelf. Je achternaam en waar je woont en op school zit, hoort echt niet op het internet te staan. Bovenaan de post zie je een button bewerken. Daarmee kun je die stukjes er snel uit halen. Groetjes :)

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
10 februari 2013 - 21:30
Hoi Justus :) Goed dat je zo jong begint met schrijven. Let de komende jaren vooral goed op bij de lessen Nederlands op de middelbare school. Daar zul je achteraf geen spijt van hebben ;) (niet dat je nu slecht schrijft hoor) Welkom! p.s. ik ben het eens met Mirandala. Je kunt je achternaam en woonplaats beter weghalen. Je weet maar nooit wat voor gekken er hier rondlopen, zelfs op SOL :ninja:

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
10 februari 2013 - 21:59
Hallo justus269; ik heb even je naam toegevoegd aan je topictitel, anders weten we niet over wie het gaat. Wat Mirandala, Diana Silver en Alicc hierboven schrijven, is wel waar. Vraag anders even aan je ouders wat je wel en niet van hen over jezelf op het internet mag zetten.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 februari 2013 - 6:23
Ik ben Justus 11 jaar, vaak moeten mensen lachen bij mij in de buurt, en ik ben ook wel aardig, en aardig humoristisch In groep 7 een jaar geleden begon ik met mijn eerste verhaal en ik vond het fantastisch om te schrijven alleen na veel herschreven te hebben heb ik dat verhaal gestopt en ben ik aan een nieuwe begonnen.
Justus, dit is genoeg. Dit wisten wij allen al. Nu ook leren discreet te zijn over jezelf. Wis je sporen. Dat is handig en verstandig.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 februari 2013 - 9:45
Fijn Justus dat je een wat uitgebreidere post over jezelf laat lezen, dat geeft mij meer inzicht in wie je bent en hoe je dingen bedoelt. Ik zal erop letten af en toe wat minder bot uit de hoek te komen, want ook ik heb zo mijn leerdoelen ;)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 november 2013 - 17:08
Lang geleden, ik heb zoveel geleerd het afgelopen jaar. En ik ben, al zeg ik het zelf erg verbeterd in schrijven! (ik heb de post veranderd).