Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Mag ik u voorstellen mijn naam is...

Hallo mede-schrijvers, Na het zoeken van een levendige schrijfsite heb ik er naar mijn zeggen eindelijk eentje gevonden. Maar voordat ik me hierover ga ontfermen, wil ik me graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Stan Kelder, leeftijd sinds mijn geboorte is negentien jaar oud. Ik heb twee nationaliteiten gehad, maar draag nu de volledig Nederlandse nationaliteit, want ik ben ik Thailand geboren. Net als jullie zijn lezen en schrijven mijn grootste hobby's. Daarnaast ook geschiedenis, musea en musicals. Verder behoort badminton ook bij dat rijtje. Ik hoop dat ik jullie zo een sluitend beeld heb gegeven over mezelf. Ik hoor ook graag iets over jullie! Ja waar begin ik, welnu ik begon met schrijven nadat ik een boek van Stephen King, 'Vel over been', gelezen had. Dat was op een zomerse dag ergens in de zomervakantie. Het boek inspireerde me de poort van mijn fantasie te openen en het uit te schudden op papier, eigenlijk dit computerscherm. Ik hoop, denk ik net als jullie, dat wat jullie en ik nu schrijven ooit eens in boekvorm wordt gegoten. Dat is ook mijn droom. Ik zou graag eens wat willen proeflezen, om zelf ook eens kritisch naar teksten te kijken en er zelf ook wat van op te steken. Daarnaast zal ik mij mateloos vergapen aan allerhande schrijf-dingen. Zoals dat proeflezen, het forum en lezen. Allicht zoek ik eens een schrijfmaatje. Dat zou mij erg tof lijken! Ik zou graag jullie verhalen willen lezen, en net als jullie, dromen in vervulling te laten gaan.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk mag je me voorstellen. Ga je gang. En daarnaast, welkom! Ga je ook schrijfsels van jezelf te proeflezen op het forum zetten? =)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop dat het lukt om wat schrijfsels daadwerkelijk bij proeflezen te zetten. Weet je Diana Silver, ik ga dat nu meteen doen ;) Groetjes.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stan, je bent nog jong en kan dus nog veel schrijven. Overhaast je niet. Laat je werk goed rijpen voor je het publiceert. ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Welkom op SO, Stan! Vind je het niet een goed idee om meteen je naam even in de titel van je topic te zetten, zodat we weten om wie het gaat, en we je gemakkelijk(er) kunnen terugvinden wanneer we je voorsteltopic zoeken?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Moi (Moi is geen vergissing) Stan. Als je alle proefleesstukken doorneemt, heb je het de eerste tijd best druk.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stan Kelder! Musea en musicals vind ik ook erg leuk. :D Studeer je dan ook geschiedenis aangezien je dat graag doet?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo schrijvers en lezers, Ik wil erg graag geschiedenis studeren aan de universiteit Utrecht, goed opgemerkt Cats. Verder plaats ik mijn korte verhalen vooral op een schrijversblog. De mijne staat bij mijn onderschrift. Ik lees graag jullie verhalen., al denk ik dat ik als ik veel ga proeflezen het inderdaad druk ga krijgen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Stan, ook hier mag je in je bericht niet verwijzen naar je blog of site. Wil je het adres weer verwijderen?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stan ook een welkom van mij... Geschiedenis is ook één van mijn passies (tezamen met kunstwetenschappen en theologie die nauwe raakvlakken met de geschiedenis hebben). Je kunt ook gewoon die stukjes proeflezen waarvan je denk dat het jouw interessant van lezen lijkt... Zo ben ik b.v. niet echt geïnteresseerd in Fantasy, dus ga ik niet zo heel veel dat proeflezen, omdat het genre me gewoon niet boeit, en ik misschien daarom weinig zinnigs kan zeggen... Al meen ik wel genoeg te kunnen vertellen over spel- en stijlfouten of dat het een goede schrijfstijl is.