Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Envy stelt zich voor

Envy hier, een vrij alledaags meisje van 16 dat af en toe deze wereld probeert te ontvluchten door te schrijven. Toen ik een jaar of tien was ben ik begonnen, rond m'n twaalfde ben ik even gestopt (als je ergens om uitgelachen wordt ga je er niet snel mee door) en een paar maanden geleden heb ik mijn pen weer opgepakt. Ik heb nooit echt iets afgemaakt uit angst dat anderen het af zouden kraken, maar nu ik wat ouder ben begint de droom om schrijfster te worden weer boven te drijven en begin ik te accepteren dat anderen dan mijn werk zullen lezen. Ik waardeer alle feedback, maar wees gewaarschuwd, ik ben af en toe overgevoelig voor kritiek.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had toen ik zestien was ook nog nooit iets aan iemand laten lezen, terwijl ik ook zo rond m'n tiende begonnen ben. Dus je bent al dapperder dan ik ;) Hoe dan ook, je bent hier onder gelijkgestemden, dus geen nood. En welkom!

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Envy, Welkom en wat je beschrijft is heel herkenbaar voor mij. Bedenk dat de kritiek die je hier krijgt bedoelt is om je te helpen en je te leren je eigen schrijfstijl te ontwikkelen. Ik benieuwd naar je eerste schrijfselen.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Envy, welkom hier en we zijn allemaal maar goedwillende amateurschrijvers en jij hebt een mooie leeftijd nog lang en veel te leren, daar benijd ik je wel een beetje om 8) .

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Envy... Welkom hier. Van kritiek leer je, zeker als die onderbouwd is. Verder zijn er soms overbekende schrijvers overgevoelig voor krtiek en hebben echt slapeloze nachten als ze een slechte recensie op hun werk hebben gelezen, dus je bent in goed gezelschap :D