Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Oade

Dag iedereen die dit leest. Ik ben een 22-jarige meid op zoek naar een studie. In mijn vrije tijd (en eigenlijk vooral wanneer ik er geen tijd voor heb) ben ik bezig met het schrijven van verhalen, en soms gedichten. Als kind hield ik niet van lezen, ik speelde liever buiten en had geen zin om het lezen goed te leren. Totdat mijn moeder begon met voorlezen van het eerste Harry Potter boek. Dat verhaal vond ik toch prachtig, dat ik prompt zelf begon te lezen. Sindsdien is mijn hart verknocht aan lezen en wat later ook aan schrijven. Qua genre houd ik vooral van fantasy (b.v. dus Harry Potter) en thrillers (b.v. de boeken van Karin Slaughter). Maar ook andere genres kunnen mij aanspreken. Zo houd ik ook ontzettend van de serie 'De Aardkinderen' van Jean M. Auel. Ik hoop me een klein beetje te hebben voorgesteld, zodat jullie een beeld hebben van mij. Hiervoor heb ik al een tijdje rondgekeken op het forum, maar ik zal nu ook gaan reageren en kijken of ik mensen kan helpen. En natuurlijk zelf zo veel mogelijk leren. :)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Oade op dit leerzame forum. De "Aardkinderen" ken ik bijna uit mijn hoofd. Ook veel van geleerd en gezien in de Franse grotten en aan de Vézère.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! @Raages: Leuk! Ik sta weer op het punt de serie voor de vierde of vijfde keer te lezen, het blijven prachtige boeken! En ik wil ook altijd nog een keertje naar die Franse grotten, lijkt me erg leerzaam!