Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mica, aangenaam.

8 augustus 2013 - 19:37
Dag allemaal, Ik geloof dat mijn foto er nog niet helemaal goed opstaat, maar wil me toch graag alvast voorstellen. Een kennis raadde mij dit platform aan, dat was een goede zet. Wat ik hier tot nu toe gezien heb lijkt in ieder geval veel belovend! En dan nu kort iets over mezelf: Ik ben bijna klaar met studeren en geef mezelf tot februari om te zien hoever mijn eerste boek komt. Daarna verlaat ik het project - natuurlijk - niet, maar ga ik wel zoeken naar een 'officiële' baan waar ik mijn huur mee kan betalen, schrijven zal dan meer in de vrije uurtjes gebeuren. Tenzij ik natuurlijk ontdekt wordt en meteen kan leven van de royalty's.... wat is een mens zonder zijn dromen, nietwaar? Deze rijke fantasie helpt me immers ook bij dat boek ;) Zoals jullie mogelijk al hebben gemerkt past een gezonde dosis (zelf)spot dus wel in mijn straatje. Tijd om dit voorstelrondje af te ronden en actief aan de slag te gaan, Ciao, Mica

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 augustus 2013 - 14:09
Welkom. Wat heerlijk dat je jezelf tot februari geeft om te schrijven. Lijkt mij althans. Geniet ervan! Met wat voor een boek ben je aan het werk?

Hay

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 augustus 2013 - 11:18
Welkom aan die twee benen (ik ga toch maar niet voor het hondje) en alles wat er verder nog bij hoort... :)