Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Terug van weggeweest:

hoi allemaal. Ben Mar, een vrouw van 35 jaar. Ik heb zeer veel hobby's, eigenlijk teveel, maar momenteel kom ik bijna nergens aan toe. Ben lang niet geweest, ben erg druk inmiddels. Mijn man en ik hebben een 1 eiige meidentweeling van 20 maanden, dus vandaar. erg druk;) Ik heb een map vol met publicaties, met mijn gedichten vooral. En 1 keer gepubliceerd in 2004 op de site van Woordenstroom met een verhaal van mij, (De email)Weet niet of die site nog bestaat ? Mijn eerste boekje is geheel voor mij uitgegeven in oktober 2008. Helaas niet in de winkels gekomen, maar dat is een dichtbundel met teksten die mensen soms raken. Mijn 2de boekje, is een kinderboekje, dat is geheel uitgegeven en betaald door Boekscout en bestaat op 14 januari 2014, precies alweer 3 jaar. De tekeningen daarin heeft mijn broer zelf getekend/geillustreerd;) Ben niet zo tactisch op forums, maar wijs mij erop, dan doe mijn best om het goed aan te passen, want ben ook inmiddels iets ouder en wijzer geworden. Hoop ik dan he?;) p.s. Iemand vroeg aan mij of ik misschien een vorm van autisme heb? Toevallig herken ik best wat dingen van Asperger, maar ik krijg binnenkort een gesprek met een autisme expert en als daaruit blijkt dat ik dat zou kunnen hebben, dan laat ik mij misschien uitgebreider testen. Weet iemand of dat gratis is ? Nog bedankt voor de gene die dat vroeg. al vond ik dat toen niet zo leuk, maar nu snap ik die gene wel gek genoeg meer. Wie zich herkent in dit verhaal, meld dat even aub aan mij, hoop ik, via een pbtje ofzo?;)|? Ben benieuwd of die gene erover wilt praten? Toen was ik er niet aan toe, geef ik toe. Oja,mijn droom is beroemd te worden met schrijven en ik kan best redelijk natekenen, dus ik wil ooit mijn eigen kinderboek illustreren, maar of dat een droom is, die geen droom blijft he ? Ik heb nu al 3 jaar niet geoefend met tekenen, maar ik ga door met schrijven. Bij de eerste 4 Hillegomse gedichtenwedstrijden staan er 2 gedichten van mij in hun eerste en in hun 3de gedichten wedstrijd bundels) Liefs van Mar

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Succes met al je schrijfprojecten. Leuk dat je zo enthousiast bezig bent.