Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jessica stelt zich even voor

Hallo allemaal, Mijn naam is Jessica en ik "hang' al heel lang rond op deze site, maar heb me onlangs pas geregistreerd als user. En nu wil ik me graag even kort voorstellen aan jullie. Ik heb altijd al geschreven, maar pas kort geleden ben ik er wat serieuzer mee bezig. Vroeger schreef ik vooral in mijn schoolschriften (vol geschreven met alles wat niets te maken heeft met de les) en notitieboekjes waarvan ik er altijd één in mijn tas heb zitten. In het dagelijks leven doe ik veel met koken en jullie raden al wat mijn huidige project is... een kookboek schrijven. Naast kookverhalen en recepten, schrijf ik graag romans over verschillende onderwerpen. Helaas heb ik veel verhalen in mijn hoofd die ik zwart op wit op papier moet zetten. Of op het scherm. En ik heb me daarom ook voorgenomen om daar vanaf nu echt tijd voor te nemen. Ik hoop hier veel gelijkgestemde mensen te kunnen ontmoeten en van jullie te mogen leren over het schrijven. Tot schrijfs! :-)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! @Odysseia: het wordt een kookboek met Chinese recepten, zoals ik ze van mijn ouders geleerd heb. Met tussendoor anekdotes uit mijn jeugdherinneringen. :-)