Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hernieuwde kennismaking

Jaren geleden heb ik mij al eens voorgesteld. Hoewel ik in de tussentijd nog weleens heb rondgeneusd op de site, ben ik niet meer actief geweest. Nu na al die jaren ben ik dus terug. In de jaren van actieve afwezigheid op deze site, zijn mijn kinderen gewoon doorgegaan met groeien. Ze zijn nu 17, 15, 12 en 8. Hoe groter, hoe meer me-time zou je denken. Helaas. Ze nemen niet alleen grotere happen uit mijn budget, maar ook uit mijn tijd. Ondanks mijn steeds drukker wordende leven met al mijn kinderen en hun veeleisende scholen, prangende vragen en grenzeloze behoeften is het me gelukt mijn boek te voltooien. Dat boek heb ik ruim een maand geleden ingeleverd bij drie reguliere uitgevers in de hoop dat....Afijn, dat hebben we op dit forum met elkaar gemeen, we hopen (bijna) allemaal dat onze schrijfsels in boekvorm voor anderen beschikbaar wordt. Ik dus niet anders. Of het wat wordt of niet, ik houd jullie vanaf nu op de hoogte. Want dat heb ik wel ontdekt, over anderen lezen hoe het ze vergaat en waar zij tegenaan lopen is erg leuk en heel leerzaam. Ik wil daar ook mijn aandeel in hebben. Dus tot snel in een van de topics!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondanks mijn steeds drukker wordende leven met al mijn kinderen en hun veeleisende scholen, prangende vragen en grenzeloze behoeften is het me gelukt mijn boek te voltooien.
Fantastisch... en welkom terug.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug Miranoa. Leuk dat je je ervaringen op weg naar publicatie wilt delen, dat is ook een van de redenen dat ik hier graag rondhang. Elkaar informeren, zodat we geen bleue schrijvertjes blijven die ons dingen op de mouw laten spelden. En elkaar af en toe een hart onder de riem steken. Succes in elk geval!