Joyka, aangenaam.

Hallo, Mijn naam Joyka, 29 jaar, grafisch vormgever van beroep en woon in Utrecht Lunetten. Ik denk dat ik makkelijker ideeën voor mijn verhalen noteer dan dat ik mezelf 'leuk' voorstel maar desondanks... Ik schrijf al een paar jaar, wat kleine verhalen hier en daar, soms wat gedachtengangen op Facebook of gewoon wat commentaar op gebeurtenissen. Op het moment ben ik in de laatste fase van het afronden van mijn eerste boek. Ik vond dit, na lang twijfelen, toch een goed excuus om me eindelijk eens hier aan te melden. Ik ben de enige in mijn omgeving die schrijft en ik vind het erg leuk om het erover te hebben. Alleen als je het zelf niet doet, begrijp je niet wat er allemaal bij komt kijken. Ik ga proberen, nu de stress van deadlines wegebt, hier actief te zijn onder andere schrijvers, lezers en gewoon mensen. Wie weet kunnen jullie mij helpen met advies, kritiek en verhalen en hopelijk kan ik ook bij iemand anders een steentje bijdragen. Ik hou van discussiëren, ben direct en fel over waar ik van hou. Buiten het zelf schrijven kijk, speel en lees ik verhalen in films, games en series. Bedankt voor je aandacht en tot ziens.