Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vonnisch

Hallo Allemaal, Mijn naam is Yvonne en ik wil graag beginnen met schrijven. Nou ja, dat is iets wat je standaard op elke introductie zet. De vraag is natuurlijk wat ik nog meer moet vertellen. Misschien nog meer clichés om het in ieder geval duidelijk te maken. Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend en onze twee katten in het zuiden van het land. Ik heb al jaaaaaaren de droom om ooit op een dag mijn eigen boek te schrijven, maar door een lage hoeveelheid zelfvertrouwen en de discipline van een ontwrichte plint, is het er eigenlijk nog nooit van gekomen. Tot nu dan! Ik heb mezelf een combinatiecursus van de LOI aangeschaft om de kneepjes van het vak te leren en mijn enthousiasme is er klaar voor. De gedachte: 'Het gaat me toch nooit lukken.' is in een donker hoekje gezet met wat duct-tape over zijn/haar/het mond en zal me niet meer lastig gaan vallen. Ik heb me op dit forum aangemeld om in contact te komen met zowel beginnende als ervaren schrijvers zodat ik kan leren en gewoon gezellig mensen te leren kennen om ervaringen uit te wisselen. Ook zou ik het leuk vinden om, als ik wat verder ben met mijn cursus, wat stukjes te plaatsen en feedback te ontvangen. Ik kijk er naar uit!

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Vonnisch, Leuke naam trouwens. Ik hoop dat je door dit forum genoeg inspiratie krijgt om meer te gaan schrijven. En dat die gedachten dan meer op de achtergrond geraken. Ik kijk er naar uit om je stukjes te lezen op proeflezen. Veel plezier!

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik zie dat je aan de wekelijkse schrijfopdracht heb meegedaan. Ik ga snel jouw invulling lezen. Blijf die negatieve gedachte de mond snoeren! :D Tot schrijfs! :)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Vonnisch! Met een cursus als stok achter de deur en jouw flinke dosis enthousiasme, moet het vast wel lukken om tot schrijven te komen. :nod: Veel plezier hier met lezen en schrijven.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Akaatje: Dank je wel! De naam Vonnisch is me ooit eens gegeven door iemand en ik vond hem zo leuk dat ik er maar aan vast ben blijven houden. Lekker met een Oud-Neerlandsch tintje omdat het kan ;) Bedankt voor je welkom! @Diana Silver: Ik zal het enthousiasme ook maar ergens vastbinden zodat het niet weg kan lopen hahaha. Misschien is alles vastbinden ook weer niet zo'n goed idee, dan wordt het een beetje vol in mijn huis vrees ik. Bedankt voor je welkom! @Tsja: Ik heb, mede dankzij jou, al het een en ander aan nuttige dingen opgestoken ;) Bedankt voor je welkom! @Marietje: Misschien de mond van die negatieve mond eerst vastnaaien en dan duct-tape eroverheen? Of gaan we dan teveel de verkeerde kant op? ;) Bedankt voor je welkom! @Fleur Drakenrots: Ik doe in ieder geval mijn best. Tot nu toe gaat het allemaal prima, en ik moet zeggen dat de wekelijkse schrijfopdrachten ook ontzettend leuk zijn om mezelf uit te dagen om leuke stukjes te schrijven. Bedankt voor je welkom!

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Odysseia: Dank je wel, ik ga in ieder geval mijn best doen @Corinne1: Dank je wel. Ik ben de combinatiecursus schrijven aan het doen met de modules creatief schrijven, kinderboeken schrijven en roman schrijven.