Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sandraa stelt zich voor

Hallo schrijvers, Wat ontzettend leuk op deze site te zien dat er zoveel mensen actief bezig blijken te zijn met schrijven! Voor mij een tot nu toe onbekende wereld. Omdat ik de afgelopen jaren noodgedwongen afscheid heb moeten nemen van verschillende hobby's en dagelijkse bezigheden, ontstond er een situatie waarin ik hier opnieuw keuzes in moest en heel graag wilde maken. Omdat er fysiek veel zaken niet meer kunnen, wilde ik iets dat ik, bij wijze van spreken, tot mijn 99ste zou kunnen blijven doen. Verschillende mensen om mij heen zeiden al meedenkend hierover: "Waarom ga je geen boek schrijven?". Nu heb ik inspiratie genoeg en ook wel interesse op dit gebied, maar in mijn ogen niet het talent om dit gewoon maar te doen. Om een lang verhaal kort te maken, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik een schrijfcursus gaan doen om te onderzoeken wat een vorm van schrijven is die het meeste bij mij past. Ik vind dit ontzettend leuk en raak hier nog meer geïnspireerd door dan ik al was. Ik zou graag willen onderzoeken hoe ik de 'verhalen in mijn hoofd' zo op papier kan krijgen dat deze voor anderen vermakelijk of vernieuwend zijn om te lezen. Ik sta open voor de feedback die ik aan alle kanten krijg en hoop dat ik hiermee een hobby voor het leven heb. En dat boek... wie weet :o groetjes, Sandraa