Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal. IK ben een nieuw lid

Hallo allemaal. Ik ben een nieuw lid. Het is al jaren mijn verlangen om te schrijven en ben begonnen aan een autobiografisch boek. IK vind het heel leuk dat ik deze site ontdekt heb, en hoop er veel inspiratie te vinden. IK wil binnenkort een stukje insturen op proeflezen en ik vind het altijd leuk om voor mensen te proeflezen. Groetjes, Yudaja.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Viking, het is ongelooflijk wat je hier allemaal leert door het commentaar van de schrijvers hier onderling op SOL! :o (S-chrijvenO-nL-ine)

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik je goede raad mag geven,Viking@226, kijk dan eerst even je tekst na voordat je het publiceert. Maak daar een gewoonte van; of het nou een boodschappenlijstje betreft of het manuscript van je boek. Zo maak je als beginnend auteur niet echt indruk als je drie van de vijf regels waarmee jij je op dit forum voorstelt begint met 'ik '.Zeker niet als je twee van de drie keer ook nog eens de k als hoofdletter schrijft. Terzijde: Blavatski: vanwaar de naam Blavatski?

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yudajah, Ik ben benieuwd naar je proeflezingen en wat je hier allemaal gaat leren. Ik kan je zeggen, ik heb hier al in de korte tijd dat ik hier lid ben meer heb geleerd dan de jaren ervoor. Ik zou zeggen, ga ervoor! Ik vind daarnaast ook, dat er proeflezingen zijn voor feedback en voorstelrondjes voor welkom heten. Ik vind het gek om in een voorstelrondje wel feedback te zien, zonder een welkom, zonder dat er om feedback werd gevraagd op de manier van voorstellen. Maar ja, wie ben ik? Groet, Makker

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum. Veel schrijfplezier want als het plezier voorop staat, dan heeft kritiek minder vat op je. Ik vond de kritiek van Jan Teak wat te hard. Dit is de minder leuke kant van een forum. Ik heb er de voorkeur aan als mensen wat vriendelijker kritiek brengen.

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal voor het welkom, en de kritiek. Heb er veel zin in om van alles te gaan leren over schrijven en inspiratie op te doen. Groetjes, Yudaja.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik je goede raad mag geven,Viking@226, kijk dan eerst even je tekst na voordat je het publiceert. Maak daar een gewoonte van; of het nou een boodschappenlijstje betreft of het manuscript van je boek. Zo maak je als beginnend auteur niet echt indruk als je drie van de vijf regels waarmee jij je op dit forum voorstelt begint met 'ik '.Zeker niet als je twee van de drie keer ook nog eens de k als hoofdletter schrijft.
Kijk jij je boodschappenlijstje na op spelfouten dan? Sukkel.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal voor het welkom, en de kritiek. Heb er veel zin in om van alles te gaan leren over schrijven en inspiratie op te doen. Groetjes, Yudaja.
Wat een positiviteit! :thumbsup: Ik wens je heel veel succes met je autobiografie en vooral veel plezier met het leren van het schrijverschap.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kijk jij je boodschappenlijstje na op spelfouten dan? Sukkel.
Het zal je voorstellingsvermogen misschien te buiten gaan, maar de boodschappen worden doorgaans voor mij gehaald. Het gebruik van een scheldwoord laat ik voor jouw rekening.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kijk jij je boodschappenlijstje na op spelfouten dan? Sukkel.
Het zal je voorstellingsvermogen misschien te buiten gaan, maar de boodschappen worden doorgaans voor mij gehaald. Het gebruik van een scheldwoord laat ik voor jouw rekening.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vond de kritiek van Jan Teak wat te hard. Dit is de minder leuke kant van een forum. Ik heb er de voorkeur aan als mensen wat vriendelijker kritiek brengen.
Mag je van iemand met literaire pretenties verwachten dat hij of zij eventjes de tekst nakijkt voordat het op een forum, dat nota bene taal als thema heeft, wordt gepubliceerd? Of hoef je taal- en stijlfouten alleen maar proberen te voorkomen als je werkt aan je magnum opus? En wat is er onvriendelijk aan dergelijke kritiek? Is het de bedoeling om elkaar alleen maar 'leerzame' complimentjes te geven?

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Yudaja, Welkom op het forum. Ik herken het: het verlangen om te schrijven. Leuk (en goed!) dat je het nu dan eindelijk gaat doen. Ik ben er ook mee bezig en ik vind het heel erg leuk. Hoewel ik een ander genre heb als jou. Je leert hier een hoop. Als je een stukje op proeflezen plaatst vind ik het leuk om het te lezen. Een fijne avond! :)