Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Moest er toch eens van komen ...

Ik daag mijzelf graag uit, en dat is dan ook de reden dat ik hier geland ben. Mijn eerste boek zal binnenkort op de markt komen en het zal beslist geen knaller worden, maar eerder een zachte landing. Max Sreur

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik daag mijzelf graag uit, en dat is dan ook de reden dat ik hier geland ben. Mijn eerste boek zal binnenkort op de markt komen en het zal beslist geen knaller worden, maar eerder een zachte landing. Max Sreur
Welkom op dit forum. En je moet nooit negatief zijn over je eigen boek. Natuurlijk is een kritische blik (het liefst van een ander) nooit verkeerd, maar het is jouw boek en jouw droom. En als jij die droom verwezenlijkt maakt het niet uit wat anderen er van vinden, zolang je maar trots bent op je eigen werk.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Lessie, Bedankt voor je mooie woorden. Natuurlijk hoop ik dat de uitkomst anders zal verlopen. Maar, ik mag mijzelf wel afwachtend opstellen ipv van de hoge toren te blazen. Ik heb een stukje openbaar gemaakt onder "Proeflezen" titel " SPAANS BENAUWD" Als je interesse en tijd heb zou ik het fijn vinden als je daar ook eens in kijkt en je mening hier neer zet. Ik hoop nog van je te horen.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Lessie,
Mijn forum naam is Iessie, met een hoofdletter i. Voor mijn reactie op je proefleesstuk verwijs ik je naar het betreffende topic.