CatelijnevW

Dag allen, Ik ben Catelijne, 26 jaar. In het dagelijkse leven barista en daarbuiten kun me in de natuur vinden, illustreer ik graag of zit ik achter de piano. Al sinds jongs af aan schrijf ik. Dat is sinds mijn studententijd een beetje weggeëbd, helaas. Op deze manier hoop ik dat weer op te pakken. Met het meedoen aan schrijfwedstrijden, dagelijks schrijven en uiteindelijk niet alleen dromen over, maar ook het verwezenlijken, van het uitgeven een boek.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Barista moest ik even opzoeken, wij hebben gewoon een percolator. Welkom in een actieve groep met 'graag schrijvers'. Ik vraag me af of die combinatie met illustreren iets bijzonders kan opleveren. Toevoegen van beeld kan geloof ik hier niet. Misschien dat je bij gelegenheid (als je onderwerp het aangeeft) een link naar je website kunt toevoegen (heb je een website?). Je vindt hier genoeg uitdaging. PeterFD
15 februari 2018 - 18:46

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het dagelijkse leven barista en daarbuiten kun me in de natuur vinden, illustreer ik graag of zit ik achter de piano.
Een perfecte combinatie. Daar moet eens een mooi boek uit komen en uitkomen. Welkom.
16 februari 2018 - 9:55

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Barista moest ik even opzoeken, wij hebben gewoon een percolator. Welkom in een actieve groep met 'graag schrijvers'. Ik vraag me af of die combinatie met illustreren iets bijzonders kan opleveren. Toevoegen van beeld kan geloof ik hier niet. Misschien dat je bij gelegenheid (als je onderwerp het aangeeft) een link naar je website kunt toevoegen (heb je een website?). Je vindt hier genoeg uitdaging. PeterFD
Bedankt! Een website heb ik nog niet, maar is wellicht een goed idee zodra er wat meer materiaal is. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn hier op het forum. Een percolator is onwijs hip tegenwoordig, zo zie je maar weer. ;) Ook bedankt Diana Silver & Yrret
16 februari 2018 - 11:59