Lid sinds

1 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bestaat er een handige website waar mensen die je boek willen kopen zich kunnen aanmelden vooraf?

Hi,

Als het goed is komt mijn boek volgend jaar uit. Zo nu en dan kom ik mensen tegen die aangeven interesse te hebben in mijn boek als die uitgegeven is. Ik vroeg me af of er een website bestaat waar je mensen kunt laten aangeven dat ze interesse hebben en dat je dan als het zover is in 1x alle emailadressen kunt laten exporteren zodat je hen een berichtje kunt sturen. Bestaat zoiets?

Groetjes en dank.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Niet dat ik weet, maar je kunt het makkelijk bouwen als je je eigen auteurswebsite hebt. Als je die niet hebt, waarom hou je niet gewoon zelf een lijstje bij met emailadressen van deze mensen?

Lid sinds

1 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank je wel Diana, als er niets is ga ik idd zelf een lijstje bijhouden. Maar ik dacht als er zoiets bestaat kan ik het ook in 1x bijv op mijn facebookpagina posten zodat ik een groter publiek ermee bereik dan alleen maar die mensen die sporadisch over mijn verhaal horen en vervolgens aangeven mijn boek te willen kopen :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Ik denk aan een eigen website en die van de uitgever waar het boek uitkomt. 

Ik vroeg me af of er een website bestaat waar je (...) als het zover is in 1x alle emailadressen kunt laten exporteren zodat je hen een berichtje kunt sturen.

Hoe komen dan de e-mailadressen op die website?

Lid sinds

1 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dan had ik gewoon de mensen als ze vragen hebben over mijn boek gezegd ga naar die website en laat je email erachter. 

Maar ik heb nu gekozen om gewoon een excel bestand bij te houden. Als mensen aangeven interesse te hebben laat ik ze gewoon hun e-mail in mijn notities schrijven op mijn mobiel en dan werk ik alles bij op mijn excel.