Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijf jij met muziek aan of schrijf je in stilte?

Ik kan niet schrijven als het stil is, dan komen er maar een paar letters op papier. Daarom staat de radio altijd aan als ik schrijf. Meestal op Q-Music of Skyradio. Met muziek aan tik ik veel sneller, weet ik veel sneller hoe een verhaal moet verdergaan en het schrijft gewoon veel lekkerder. Wel heb ik er een hekel aan als de telefoon gaat wanneer ik het tikken ben. Dan word je je helemaal uit je verhaal gesleurd.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

marieke123 wrote:
Ik kan niet schrijven als het stil is, dan komen er maar een paar letters op papier. Daarom staat de radio altijd aan als ik schrijf. Meestal op Q-Music of Skyradio. Met muziek aan tik ik veel sneller, weet ik veel sneller hoe een verhaal moet verdergaan en het schrijft gewoon veel lekkerder. Wel heb ik er een hekel aan als de telefoon gaat wanneer ik het tikken ben. Dan word je je helemaal uit je verhaal gesleurd.

k schrijf in stilte. ik leef meestal zo met mijn personen mee dat ik wanneer ik muziek aanzet het toch niet hoor dus ik schrijf in stilte. Door muziek wordt ik juist afgeleid en ik schrijf alleen maar als ik ideeen heb.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@NN@ wrote:

ik leef meestal zo met mijn personen mee dat ik wanneer ik muziek aanzet het toch niet hoor

Dat heb ik ook :lol:
Ook bij huiswerk. Kun je zelfs de meest stompzinnige nummers luistern, zonder in lachen uit te barsten - want horen doe je ze toch niet :lol:
Echt heerlijk ^.^ En als ik even vastloop, ga ik weer naar de muziek luisteren :P