Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Na eerste afwijzing al toe aan volgende uitgever??

Hallo,

ik ben 14 jaar en al eerder in een bericht vertelde ik dat ik mn 1e boek naar lemniscaat heb gestuurd maar die vonden het een leuk boek maar dat ik te veel afstand miste naar de verhalen toe. nu ben ik mijn boek aan het herschrijven maar vinden jullie dat ik daarna al toe ben om het naar de volgende uitgever te sturen??

groetjes Anna

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dat kun je alleen zelf bepalen. Als jij denkt dat je de kritiek van Lemniscaat goed hebt uitgevoerd in de herschrijfronde en misschien nog een paar andere mensen kritisch laat lezen, zie ik niet in waarom je het in de la zou moeten laten liggen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als je een afwijzing met commentaar krijgt in plaats van de standaardafwijzing "Uw boek past niet in het fonds", dan zegt dat al heel wat! Dus als ik jou was zou ik gaan herschrijven en weer opsturen met een verwijzing naar hun commentaar in je brief!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sigyn wrote:
Als je een afwijzing met commentaar krijgt in plaats van de standaardafwijzing "Uw boek past niet in het fonds", dan zegt dat al heel wat! Dus als ik jou was zou ik gaan herschrijven en weer opsturen met een verwijzing naar hun commentaar in je brief!

Ik zou het ook nog een keer proberen. Ze weten in ieder geval dat je wat met hun tips doet, dus waarschijnlijk vinden ze het ook wel heel normaal wanneer je hem - herschreven - opnieuw stuurt.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Daarover zou ik wel eerst contact met hen opnemen en kenbaar maken dat je veel aandacht hebt besteed aan hun commentaar. Niet alle uitgevers vinden het plezierig om een tekst voor de tweede maal te ontvangen, al heb je er nog zoveel aan gedaan.

Groetjes,
Marlies.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marlies77 wrote:
Daarover zou ik wel eerst contact met hen opnemen en kenbaar maken dat je veel aandacht hebt besteed aan hun commentaar. Niet alle uitgevers vinden het plezierig om een tekst voor de tweede maal te ontvangen, al heb je er nog zoveel aan gedaan.

Groetjes,
Marlies.

Ik haal uit de openingspost niet dat ze het opnieuw naar Lemniscaat wil sturen, eigenlijk...