Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lancering OdorJet

A.s. maandag wordt de OdorJet gelanceerd door Smellexperience in de USA! Sinds wetenschappers hebben vastgesteld dat een geur is opgebouwd uit 34 basisgeuren is er gewerkt aan de ontwikkeling van een apparaat dat geuren op commando kan mengen. Geuren blijken ook sterke geheugenlabels te zijn. Door nanotechnologie mogelijk gemaakt, is het een apparaat geworden dat eruit ziet als een inkjetprinter. In de uitgeverijwereld is nog weinig belangstelling, wellicht door de hoge introductieprijs van 7999 EUR. Op zich vreemd, want met een barcode op de juiste plaats in een verhaal kan de leeservaring m.i. nog sterker worden geprikkeld en beleefd. Een breakthrough voor eBooks! Introductie in Europa staat nog niet gepland, helaas. http://www.smellexperience.com/US/en/PressRelease…

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hm. Bij verhalen waarin HP door een bloemenveld loopt erg leuk. Bij verhalen waarin HP door de ranzige straten van een achterbuurt loopt waar de stank van urine en andere uitwerpselen op zijn adem slaat; minder leuk. Of bloederige slachtvelden. Of... Nou ja. Het zou de leeservaring wel sterker maken. Maar het is lastig kiezen wáár je dat zou willen. Interessant concept, dat zeker.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoiets zit al in de (papieren) kinderboeken van Geronimo Stilton: chocolade, stank,... Mijn kinderen waren er dol op, ik niet zo omdat dat echt te sterk was.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
A.s. maandag wordt de OdorJet gelanceerd door Smellexperience in de USA! Sinds wetenschappers hebben vastgesteld dat een geur is opgebouwd uit 34 basisgeuren is er gewerkt aan de ontwikkeling van een apparaat dat geuren op commando kan mengen.
Maandag is een rustdag. Blijf ik de hele dag in bed, onder de dekens. Telefoon uit. Deurbel uit. Bordje voor de deur. Yrret is wel gek, maar niet thuis. Ik doe NIX. Misschien, heel misschien ga ik naar Den Briel. Als jullie mij willen ontmoeten, dan ben ik daar. Op het terras voor het Gemeente Huis. Rond 14:00 uur. Zie ik je daar, Leonardo?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
A.s. maandag wordt de OdorJet gelanceerd door Smellexperience in de USA! Sinds wetenschappers hebben vastgesteld dat een geur is opgebouwd uit 34 basisgeuren is er gewerkt aan de ontwikkeling van een apparaat dat geuren op commando kan mengen.
Maandag is een rustdag. Blijf ik de hele dag in bed, onder de dekens. Telefoon uit. Deurbel uit. Bordje voor de deur. Yrret is wel gek, maar niet thuis. Ik doe NIX. Misschien, heel misschien ga ik naar Den Briel. Als jullie mij willen ontmoeten, dan ben ik daar. Op het terras voor het Gemeente Huis. Rond 14:00 uur. Zie ik je daar, Leonardo?
Helaas kan ik niet. Ik heb een alpha-hond. Niet in toom te houden. Ik ga 120w verhaaltjes maken en posten op 120w.nl. Krijg ik soms allemaal hartjes van mensen die ik niet ken. Veel leuker.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
A.s. maandag wordt de OdorJet gelanceerd door Smellexperience in de USA! Sinds wetenschappers hebben vastgesteld dat een geur is opgebouwd uit 34 basisgeuren is er gewerkt aan de ontwikkeling van een apparaat dat geuren op commando kan mengen.
Maandag is een rustdag. Blijf ik de hele dag in bed, onder de dekens. Telefoon uit. Deurbel uit. Bordje voor de deur. Yrret is wel gek, maar niet thuis. Ik doe NIX. Misschien, heel misschien ga ik naar Den Briel. Als jullie mij willen ontmoeten, dan ben ik daar. Op het terras voor het Gemeente Huis. Rond 14:00 uur. Zie ik je daar, Leonardo?
Helaas kan ik niet. Ik heb een alpha-hond. Niet in toom te houden. Ik ga 120w verhaaltjes maken en posten op 120w.nl. Krijg ik soms allemaal hartjes van mensen die ik niet ken. Veel leuker.
Heb je mij daar al gevonden? Ik breng je wel een keer een hartje. Man, wat ben jij soft, soms.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jammer Yrret, Maandag vindt eindelijk de presentatie van mijn verhalenbundel 'Blanco' plaats.
Helaas Angus, zou ik graag bij zijn. Echt waar! Maar ik moet de Nar spelen in Den Briel. Een éénmalig optreden. Ik ga voor het geld. Bijna 1000 en 1 Euro voor 1 dag. Die ... laat ik niet lopen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Snap ik. Pas goed op je bril.
Bedankt, maar dat hoeft niet. Ik heb ook een alfa-hond. Die vreet je op als je aan mijn spullen komt. Het is soms te zot voor woorden, hoe brutaal mensen zijn. Dan is een digitaal boek met een natte honden lucht, die kan blaffen. toch een grappig idee.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, ik kan ook niet. Maandag wordt mijn bulkbestelling Smekkies bezorgd. Ik hou het bij maar een zintuiglijke belevenis per maandag, in ieder geval voor de zomertijd in gaat.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een heerlijk idee, die geuren... Zelf ga ik maandag vissen. Bijzondere soort vis, enkel zo rond deze tijd van het jaar in onze wateren te vinden, naam ontsnapt me even. Ik kwam vorige keer trouwens een exemplaar van je tekst tegen, Angus, in de papierwinkel nota bene. Gek dat die daar al lag, maar het was wel een heel herkenbaar thema, dus ik had het meteen door.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, ik kan ook niet. Maandag wordt mijn bulkbestelling Smekkies bezorgd. Ik hou het bij maar een zintuiglijke belevenis per maandag, in ieder geval voor de zomertijd in gaat.
Ho, wacht even. Voor 1 Smekkie wil ik wel aankomen. Op de weg naar Den Briel. Ongeveer om 1 uur? Die lange houten banken voor de bioscoop? Schikt u dat? Ik ben te herkennen aan mijn Alfa-hond die mijn bril bewaakt. En u?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bijzondere soort vis, enkel zo rond deze tijd van het jaar in onze wateren te vinden, naam ontsnapt me even.
Ik weet zeker dat jij geen 1 vis vangt. Als jou de naam nu al ontsnapt. Dan die vis ook.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kwam vorige keer trouwens een exemplaar van je tekst tegen, Angus, in de papierwinkel nota bene. Gek dat die daar al lag,
Ja, dat is toch het probleem bij een dergelijke grote oplage. Voordeel is dat het redactieproces uitermate gladjes verliep.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, ik kan ook niet. Maandag wordt mijn bulkbestelling Smekkies bezorgd. Ik hou het bij maar een zintuiglijke belevenis per maandag, in ieder geval voor de zomertijd in gaat.
Ho, wacht even. Voor 1 Smekkie wil ik wel aankomen. Op de weg naar Den Briel. Ongeveer om 1 uur? Die lange houten banken voor de bioscoop? Schikt u dat? Ik ben te herkennen aan mijn Alfa-hond die mijn bril bewaakt. En u?
Wij kunnen maandag zeker samen de nieuwe smeksmaken evalueren. Zelf ben ik vooral benieuwd naar de smaken ´Zure druif´ en ´Lenteuiwinterstamp´ De nieuwe Oranje smekkies, met smaak van hergevulde kronen geglazuurd over een geraffineerde doublé vulling, schijnen echter ook een smaaksensatie van Alpha niveau te zijn. Ik verlang voor uw eventuele deelname echter wel een investering van 7,50, maar dat is slechts om de kosten van de aanvullende tandartsverzekering te dekken.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mag ik stellen dat je enigszins vooruit loopt met de hergevulde kronen geglazuurd over een geraffineerde doublé vulling. Tijdens de presentatie van 'Blanco' zal ik verwijzen naar de betekenis van de titel. De relatie met 'dank voor die bloemen' een dag eerder en het 'tabla rasa' van de nieuwe grote Frans. Ik verwacht maximale aandacht.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mag ik stellen dat je enigszins vooruit loopt met de hergevulde kronen geglazuurd over een geraffineerde doublé vulling.
Mijn relevante excuus is dat ik vandaag naar de tandarts ben geweest.
Tijdens de presentatie van 'Blanco' zal ik verwijzen naar de betekenis van de titel. De relatie met 'dank voor die bloemen' een dag eerder en het 'tabla rasa' van de nieuwe grote Frans. Ik verwacht maximale aandacht.
Mijn excuus is dat ik maandag weer moet. Maar ik zal je boek promoten bij de tandarts, al maak ik geen beloften over de correctheid van mijn uitspraak. Ze houdt van lezen, zei ze, wanneer ze tenminste geen Mirandala´s martelt. Achter haar assistentes bril bespeurde ik een zweem van lente, dus ik verheug me enigszins op maandag aanstaande.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Miranda op 2e Paasdag van gekkigheid niet weet waar ze moet kijken. En Yrret, die lacht als een boer met kiespijn, terwijl hij wacht, op het bankje, de bos bloemen verwelken in zijn handen, terwijl konijnen en hazen in het vuur stampvoeten,zich bedenkt dat het een zotte dag had kunnen worden, als hij zijn bril op had gehad toen hij zijn agenda raadpleegde, toch, haar zag verschijnen, met een Giga Puntzak Smek.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Miranda op 2e Paasdag van gekkigheid niet weet waar ze moet kijken. En Yrret, die lacht als een boer met kiespijn, terwijl hij wacht, op het bankje, de bos bloemen verwelken in zijn handen, terwijl konijnen en hazen in het vuur stampvoeten,zich bedenkt dat het een zotte dag had kunnen worden, als hij zijn bril op had gehad toen hij zijn agenda raadpleegde, toch, haar zag verschijnen, met een Giga Puntzak Smek.
Helaas, ik moet afzeggen, Yrret. Ik hoor net dat de uil, die de puntzak Smekkies zou bezorgen, er vandoor is met de Paashaas.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas, ik moet afzeggen, Yrret. Ik hoor net dat de uil, die de puntzak Smekkies zou bezorgen, er vandoor is met de Paashaas.
Onbetrouwbaar sujet, die paashaas! Snoept waarschijnlijk toch te veel van de eieren die hij rond moet brengen. Dat verklaart waarom ik er vanochtend geen één kon vinden. Die zal morgen raar opkijken als ie gratis hazenpeper komt halen.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Ben je je al een beetje aan het voorbereiden voor je presentatie morgen Angus, wat doe je aan en zijn er ook hapjes?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelet op de koude wordt het een dikke anorak. Op het menu staan hazenpeper en eiersalade. (En.....als ik zo vrij mag zijn: je rechterbeen strekken en in de sluitstand zetten, anders val je achterover door de terugslag.)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn privéjet heeft motorpech. De stewardess [blond] was niet van plan te struikelen over een bananenschil. Helaas. Bij het achterovervallen heeft zij de propeller beschadigt. De schade valt gelukkig mee. Dus niet tegen. Ik verwacht toch, met wind mee, te landen op Malaga Airport; 10:01 uur Tweede Paasdag 2013. Ik ben te herkennen.