Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht voor fantasy verhaal (Niet meer nodig!)

Beste Ik heb ondertussen al mijn proeflezers gevonden! Spijt me voor da fout die in de titel stond! Ik weet dat sommige onder jullie zich er echt aan ergerden. Groetjes Rheatha

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Om de juiste lezers te vinden is het misschien handig om het genre (dan weet een proeflezer of het überhaupt interessant is voor hem/haar) en de dikte van het boek (dan weet een proeflezer hoeveel tijd het kost) te vermelden.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil best iets proeflezen, maar wat is 's hemelsnaam "fantsy" ? Doet me een beetje aan frisdrank denken. Dat drink ik liever dan dat ik het lees.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rheatha schreef:
Voor mijn nieuwe boek zoek ik een aantal proeflezers. Ik zou graag weten wat jullie ervan vinden voordat ik verder ga met het uit te geven.
Het genre fantsy lijkt me duidelijk genoeg. Ik vind het wel slordig dat je zo'n fout niet even corrigeert. Dries gaf al aan dat proeflezers graag het aantal pagina's willen weten. Ik denk dat je nog meer informatie moet geven voordat je serieuze respons mag verwachten. 1. Je hebt het over je nieuwe boek. Mag ik daar uit afleiden dat je al meer boeken geschreven hebt? Was dat ook in het fantasygenre? 2. En zo ja, is dat vorige boek dan uitgegeven? 3. Heb je al eens eerder iets gepubliceerd, bv een kort verhaal en waarin? 4. Je hebt het over "verder gaan met het uit te geven". Dat vind ik erg vaag. Betekent het dat je al een uitgever gevonden hebt? Is dat een reguliere uitgever of gaat het om POD? Of bedoel je alleen dat je van plan bent een uitgever te zoeken? Laat dat eens weten.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat bedoel ik dus. Als iemand een fantasy-boek uitgeeft, ga ik er vanuit dat de schrijver weet hoe dat woord gespeld wordt. :rolleyes: Als dat niet zo is heb ik geen zin om te gaan proeflezen. Is het wel bekend, maar niet gecorrigeerd, dan is dat, zacht gezegd, heel erg slordig. Ook in dat geval ga ik me zorgen maken. De kans wordt groter dat het boek ook slordig geschreven is. :confused: En dan hebben we het nog niet eens over die kromme zin met dat uitgeven. Ik denk dat ik me terug trek, met een glaasje fantsy om bij te komen. :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Rheata, hopelijk ben je nu niet ontmoedigd. Gewoon de gevraagde informatie geven, dan reageren andere mensen misschien wel. Kijk, op een schrijverssite kunnen de mensen soms over dit soort zaken vallen. Omdat je dit niet wist, ben je daar nu alsnog op gewezen. Dus niet de moed laten zakken, je hebt je hier toch aangemeld met een reden? Kop op :D ze zijn niet allemaal zo streng :p . Groetjesss Daantie

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rheatha schreef:
Voor mijn nieuwe boek zoek ik een aantal proeflezers. Ik zou graag weten wat jullie ervan vinden voordat ik verder ga met het uit te geven.
Het genre fantsy lijkt me duidelijk genoeg. Ik vind het wel slordig dat je zo'n fout niet even corrigeert. Dries gaf al aan dat proeflezers graag het aantal pagina's willen weten. Ik denk dat je nog meer informatie moet geven voordat je serieuze respons mag verwachten. 1. Je hebt het over je nieuwe boek. Mag ik daar uit afleiden dat je al meer boeken geschreven hebt? Was dat ook in het fantasygenre? 2. En zo ja, is dat vorige boek dan uitgegeven? 3. Heb je al eens eerder iets gepubliceerd, bv een kort verhaal en waarin? 4. Je hebt het over "verder gaan met het uit te geven". Dat vind ik erg vaag. Betekent het dat je al een uitgever gevonden hebt? Is dat een reguliere uitgever of gaat het om POD? Of bedoel je alleen dat je van plan bent een uitgever te zoeken? Laat dat eens weten.
Sorry dat het zo vaag was. Ondertussen de proeflezers die ik nodig heb al gevonden. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties. Ps. Het spijt me van de fout in de titel, maar ik ben eerder gewoon van in het engels te denken. SORRY!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook in het Engels schrijf je "fantasy", geen "fantsy". :confused:
Had niet door dat ik de titel fout had geschreven. SORRY!!!!