Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tekstschrijvers gezocht voor Senioren website

Mijn jonge seniorenwebsite zoekt oudere en jongere tekstschrijvers die kunnen helpen de site te voorzien van goede, kwalitatief hoogwaardige content (teksten). De site is een particulair - niet gesponsord - initiatief, wat inhoudt dat ik geen kapitaal heb waarmee ik schrijvers kan aantrekken. xxxxxxxxxx wil de Nederlandse senioren vanuit één plaats de beste informatie mogelijk geven over financiën en pensioen, gezondheid, vrije tijd en contacten, en nog veel meer. Zie het als een betere, modernere versie van www.seniorennet.nl, maar dan met betere teksten en uiteindelijk meer mogelijkheden. De website is sinds augustus 2009 in de lucht, maar het blijkt zeer moeilijk om goede content te verkrijgen van de diverse verenigingen, organisaties en bedrijven. Voor mijzelf is het onmogelijk om voor alle onderwerpen het onderzoek zelf te doen, en daar goede content voor te schrijven. Vandaar dat ik op zoek ben naar senioren en joneren die het leuk vinden om zelf onderzoek te doen naar de diverse onderwerpen, en daar een goede en duidelijke tekst voor de website over te schrijven. Help mee de website groot te maken, en de senioren van Nederland te voorzien van duidelijke informatie! • U heeft interesse in het helpen van senioren met duidelijke informatie • U heeft zelf een computer met Internet toegang en de beschikking over Microsoft Word (of kunt uw teksten omzetten naar Word formaat) • Uw beheersing van de Nederlandse taal is zeer goed • U heeft een duidelijke schrijfstijl, en maakt geen/weinig spel- en grammaticale fouten (natuurlijk ook met behulp van de spellchecker) • U vindt het leuk om onderwerpen zelf op het Internet te onderzoeken en daar origineel over te schrijven • U kunt regelmatig een bijdrage voor de website inleveren Alvast bedankt voor uw reactie! Robin Roelofsen

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Robin, wat heeft dit met creatief schrijven te maken? Heb je de gebruikersvoorwaarden gelezen? Punt 3.1:
De Schrijven Online website is bedoeld voor creatief literair schrijven in de brede zin. Zakelijke teksten, redactionele teksten of studieteksten zoals artikelen, nieuwsberichten en werkstukken behoren hier niet toe.
en uit het het eerste onderwerp in oproepen:
Het zoeken van schrijvers voor blogs of nieuwssites is hier expliciet niet toegestaan