Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boek schrijven en vertalen

Gezocht: Enthousiasteling (M/V) die mij wil helpen om mijn boek (ca. 300 p.) af te schrijven en vervolgens te vertalen naar het Amerikaans-Engels. Wie kan het, wie heeft er zin in, wie heeft er tijd voor en wie kan spoedig afspreken om het 1 en ander te door te nemen? Groeten uit Amsterdam, Walter

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil je letterlijk hulp om het verhaal af te schrijven in de zin van dat er nog een paar pagina's bij bedacht moeten worden of bedoel je met afschrijven de afrondende fase waarin dingen herschreven moeten worden? Ik vind het namelijk een beetje gekke keuze als ik het zo lees. Je gaat toch niet eerst driehonderd pagina's lang jouw verhaal op papier zetten om vervolgens iemand anders te laten bepalen hoe het afloopt?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in het profiel kijkt,... ook hier zie je alleen dat deze persoon twee dagen geleden lid is geworden. Verder niet de moeite genomen om iets over zichzelf te vertellen.... Slechte zaak.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En het ging nog over 'spoedig' ook, terwijl het al drie dagen geleden is :P Walter, hoe zit dit? Of vond je de reacties die je kreeg niks?