Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht (mede) schrijver

ik ben opzoek naar iemand die me wil helpen met het schrijven van een spannend jeugdboek. het idee ligt er al en de achtergrond info ook alleen het schrijven zelf zoek ik ng iemand voor. dit is het verhaalidee een jongen woont in een land waar een strenge dictatuur heerst, angst,verdwijningen en censuur zijn aan de orde van de dag. als hij een kogel vind langs de weg, is er in eerste opzicht niets bijzonders me, er worden immers dagelijks mensen neergeschoten, maar toch is er iets met deze kogel. als hij de kogel aan zijn ouder slaat zien reageren ze merkwaardig, zijn moeder doet net alsof ze heel hard aan het werk is en zijn vader trekt lijkbleek weg en zwijgt vervolgens in alle talen, alleen zijn opa durft te spreken. die verteld hem een verhaal over een verdwijning van een onschuldig gezin. de jongen besluit op onderzoek uit te gaan, en wat hij daar ontdekt. hij ontdekt dat een familielid er direct bij betrokken is, iets wat een groot familiegeheim is. en dat het onschuldige gezin niet zomaar een gezin was maar een rijk handelaargezin. tijdens zijn onderzoek sluit hij vriendschap met een journalist uit het buitenland, die opzoek is een spannend verhaal. pas dan word het spannend want de dictator wil kosten wat het kost dat dit verhaal nooit naar buiten zal lekken uit angst voor acties vanuit het buitenland. hij ontdekt dat de dictator die iedereen kent, een groet stoere sterke kerel, niet de echte dictator is, de echte is een klein miezerig mannetje, hij ontdekt dat het buitenland al die tijd hulpgoederen heeft gestuurd maar dat de dictator ze heeft verborgen en gebruik om wapens en drugs te kopen. als iemand interesse heeft om dit verhaal samen met mij tot een spannend boek te maken hoor ik het graag

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je dat je iemand zoekt die van de door jou aangeleverde gegevens een spannend boek moet maken of wil je echt samen met iemand schrijven (om de beurt een hoofdstuk oid)?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik wil het wel alleen, maar ben er niet zo goed in. het liefst samen maar dat iemand het schrijft voor mij is ook pirma

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn struikelblok is ik heb tig ideen maar moeite met ze ook zo op papier te zetten als ik ze in mijn hoofd heb en vind het ook moeilijk om te werken met een lang verhaal om dat spannend enz te houden door dingen op het juiste moment te laten gebeuren

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie inderdaad dat je wat problemen hebt bij het schrijven. Ik merk al op dat je geen hoofdletters en geen leestekens gebruikt. Ik denk dat je in de eerste plaats eens moet kijke of je daar in kan verbeteren eer je aan een verhaal begint. Loop niet te hard van stapel werd mij ook verteld. Ondertussen heb ik wat meer ervaring opgedaan en ben ik bezig met wat ik vroeger wilde. Kijk ook eens wat jij kan verbeteren.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klopt idd, maar dat heeft meer te maken met dat ik nogal snel typ en zo veel fouten maak. of luiheid bij het tikken van berichten. maar bij het schrijven van verhalen is dit niet of in veel mindere maten.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Janheij, ik haal die link in een ander topic weg en jij plaatst hem weer terug? Doe maar via PB...