Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kinderboek verhaal

Hallo, Ik ben Deidre, 20 jaar oud. Ik zit op het Mediacollege Amsterdam. Hier doe ik de opleiding media vormgever, 4e jaar. Voor een project op school ga ik een kinderboek ontwerpen over mezelf. Helaas ben ik niet zo goed in creatieve teksten schrijven, en vooral niet voor kinderen. Over de tekst, in het kinderboek wil ik mezelf voorstellen aan de lezer, maar dan op een manier dat een kind het ook begrijpt. Wat heel belangrijk is dat de lezer de indruk krijgt dat het een soort sprookje is. Ik plaats deze topic omdat ik benieuwt ben of er mensen zijn die mij hier mee willen helpen. Helaas kan ik geen vergoeding aan bieden in geld maar wel op grafisch gebied. Ik wacht jullie reacties af! Met vriendelijke groet, Deidre

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil wel helpen, maar ik ben niet heel bekend met schrijven: Ik schrijf pas sinds 3 jaar. Als je mijn hulp accepeert kun je me mailen. Misschien heb je wel iets aan mijn hulp :)

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet om Stan in de wielen te rijden, maar als het een kinderboek over jezelf moet zijn en schrijven is niet je sterkste kant, waarom dan geen kinderboek zonder tekst? Daar zijn er meerdere van (Fiets van Charlotte Demantons bijvoorbeeld). Als je zo'n vrm kiest laat je grafisch wel heel wat zien, denk ik zo.