Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: iemand die eerlijk en actief in mijn schrijfproces wil duiken

Hoi, Mijn naam is Claire en ik hoop via deze weg wat hulp te vinden. Twee jaar geleden ben ik chronisch vermoeid geworden na het implanteren van een pacemaker. Omdat ik erg veel problemen ondervond met mijn geheugen besliste ik om opnieuw te gaan schrijven. Het vergde een aantal pogingen voor ik in de goede richting zat, maar onlangs beëindigde ik een 82 A4tjes durend verhaal. Omwille van mijn gezondheid, zeggen de mensen rondom mij dat het fantastisch is wat ik heb gedaan, en dat ik moet doorgaan en ... allemaal erg lief, als je weet dat niet een van hen heeft gelezen wat je hebt geschreven. Ik voel me absoluut niet zelfzeker genoeg om te zeggen dat het een boek is, want besef na het lezen dat er nog veel werk aan is. En daarom ben ik op zoek naar mensen die samen met mij zouden durven schrijven en/of op een kritisch, opbouwende manier mijn schrijftstijl en verhaal onderhanden willen nemen. Concreet zoek ik dus fijne, creatieve mensen die me helpen brainstormen, schrappen wat niet past en eventueel mee schrijven aan één van mijn volgende projecten. Zelf ben ik afkomstig uit de regio Herentals (Antwerpen), maar ben niet bang van de computer. Ik sta open voor vragen en sugesties. Kan misschien nog best vermelden dat mijn schrijstijl het best aansluit bij fictie/fantasie/roman. Hopend op een sucesvolle schrijfvriendschap, Claire!