Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek schrijver voor mijn kinderboek

Hallo , ik ben een grafisch vormgever en heb als idee om een kinderboek te maken , ik heb al een aantal plaatjes af , het gaat over een paar dieren die verstoppertje gaan doen , alleen zoek ik nu dus iemand die er tekstjes voor wil maken , daar ben ik zelf heel slecht in. hoop op deze manier iemand te vinden. groetjes joey veekens

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Victoria Jong , klinkt misschien stom maar ik krijg niet voor elkaar op die pagina te komen krijg een foutmelding ? , ik klik op de link die ik gekregen heb via de mail , maar ik kom niet bij het pbtje , @Hekate , Ik denk dat het ongeveer voor kinderen van 2 t/m 5 , omdat voor mijn gevoel nu meer voorleesboekje is , maar kan altijd verandert worden naar meer tekst , nu gaat vooral om plaatjes maar dat verander ik meer naar mate ik weet hoe schrijver het wil aanpakken.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt interessant, ik heb echter alleen ervaring met voorlezen voor kinderen van deze leeftijd en niet met schrijven, maar ik zou wel eens willen proberen. PBs heb je hier niet, normaal gezien zou het bericht dat je van Victoria hebt gekregen in de mail zelf moeten staan. Of anders toch tenminste haar e-mail adres.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, dit is wat ik je had geschreven. Je kan mij altijd op mijn mail contacteren. Ik schrijf zelf kinderboeken; prentenboeken. Op zich vind ik dit een interessante uitdaging, maar kan je wat meer uitleg geven over hoe je een samenwerking ziet? Met vriendelijke groeten Victoria Jong

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
ah ja ik zie het al , mijn fout. maar ik zal even iets beter uitleggen , ik zou eerst samen met een vriendin maken zij verhaal ik de plaatjes , maar zij is er onverwachts mee gestopt en heb ik dus een aantal plaatjes liggen en ik zou dit heel graag af willen hebben maar het verhaal is niks voor mij. samenwerking zou dan zijn dat jij het verhaal maakt , of de stukjes tekst en dat ik die verwerk in de plaatjes. zodra dat af is weet ik het verder ook niet echt goed , weet niet precies hoe werkt met drukken etc. ik doe dit meer voor mijn plezier en heb er verder geen verstand van.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt goed, anders kan je mij contacteren.Dat is net iets gemakkelijker om afspraken te maken en eventueel iets van je illustraites door te sturen om een idee te krijgen van de stijl. Dat maakt het voor mij namelijk iets gemakkelijker om de sfeer op te zuigen om een verhaal te schrijven.