Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht voor levensverhaal

Hallo, mijn naam is Lizzy en ik ben op zoek naar iemand die mijn verhaal wil schrijven. Het verhaal gaat om mijn leven, waarbij ik nogal veel heb gemaakt. Het zal gaan voornamelijk om jongen die mijn leven heeft geruïneerd als opgroeiende tiener, door zich jarenlang voor te doen als mij, om zo in contact te komen met jongens, wat uiteindelijk leidde tot seksueel getinte gesprekken. Ik heb al het een en ander op papier gezet en het verhaal is nog bezig, maar nu zoek ik iemand die dit mooi kan uitschrijven voor mij, zodat ik het kan laten verwerken door een boek en de mensen om mij heen een kijkje in het leven van een slachtoffer te geven. Voel jij je geroepen om mij te helpen, reageer dan gerust.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag lizzy, Wat ellendig voor je! Ik voel er wel wat voor om met je in gesprek te gaan en een boek te schrijven over je levensverhaal. Wil je gewoon contact met me opnemen via mijn mailadres? evavanbaar@gmail.com. We hebben heel wat te bespreken, dat doe ik liever niet via dit blad, mede in verband met jouw privacy. We kunnen dan alle details doornemen. Ik heb een aantal boeken geschreven, ook mijn eigen levensverhaal, dat heb ik niet uit laten geven, maar gebruikt om me "warm te lopen" voor het schrijven van andere boeken. groetjes, eva.