Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezers gezocht

ik zit de laatste tijd in een wat minder "vruchtbare" periode wat schrijven betreft, ik loop vast bij alles en vind mijn eigen werk slecht en onduidelijk. ik kom niet verder en kan de dingen die in mijn hoofd zitten niet op papier krijgen. zo heb ik dat ook bij het boek De vierling, waar ik al een tijdje aan werk. in mijn hoofd weet ik alles al, maar ik kom niet verder op papier. ik ben niet tevreden over wat ik tot nu toe gemaakt heb, maar weet ook niet wat ik er aan moet veranderen. daarom zoek ik iemand (of meerdere personen) die het stuk dat ik tot nu toe geschreven heb zouden willen lezen, en kritiek zouden kunnen geven. ik wil graag weten wat er goed en wat er slecht is, maar kan dat zelf niet beoordelen. het is een stuk van 59.761 woorden lang, en het is een fantasy-boek dat vanuit verschillende perspectieven geschreven is. ik wil ook graag weten of het allemaal duidelijk en te snappen is. natuurlijk zullen sommige dingen nog niet zo duidelijk zijn, omdat het niet een heel boek is. ook spelling zal niet altijd even goed zijn, dat check ik vaak pas op het laatst. dus, is er iemand die mijn fantasy-boek zou willen lezen en er zijn mening over wil geven? ik zou het enorm op prijs stellen. groetjes jella

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jella, Ik had een paar vraagjes. Ten eerste, heb je al eens een aantal schrijfboeken gelezen? Die helpen erg bij de problemen die jij hierboven opsomt. Voorts, hoe lang schrijf je al? En hoe ver ben je in het verhaal, die 60.000 woorden, is dat de helft van wat het wordt, een tiende, of bijna af?