Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht voor Young adult verhaal

Ik ben op zoek naar iemand die de eerste hoofdstukken van mijn verhaal voor mij zou willen controleren, grammaticaal en op zinsconstructies. Ik heb een lange tijd in Duitsland gewoond ben nu woonachtig in België en ben een beetje bang dat ik soms de zinsconstructies in een andere taal zet. Wat ik natuurlijk niet hoop. Wie o wie zou mij dit plezier willen doen?

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
er staat momenteel een stukje te lezen onder de titel Sarah bij proeflezen. een korte samenvatting: Na jaren systematisch lichamelijk en psychisch mishandeld te worden neemt Sarah's moeder al haar moed samen, de middag nadat haar echtgenoot haar kleine meisje tegen de muur geslagen heeft en pakt twee kleine koffertjes in, haalt haar dochtertje van 6 van school en stapt zo haar huwelijk uit en het blijf van mijn lijf huis binnen om haar meisje eindelijk een vredige, rustige bestaan te kunnen bieden in haar jonge leven, alleen om haar eigen leven te verliezen 7 jaar later en haar dochter toch nog aan de genade van andere mensen na te laten. Sarah die nu 16 was en al drie pleeggezinnen achter de rug had na haar moeders overlijden, voelde de opwinding haar lichaam intrekken bij de gedachte dat ze wellicht hier aan de andere kant van de oceaan in Amerika en bij haar moeders voormalige beste vriendin eindelijk tot rust zou kunnen komen. Ze wist bij het betrachten van de litteken op haar pols dat ze haar hoop moest beteugelen om niet weer teleurgesteld te worden, maar kon ook niet de anticipatie van al het nieuwe wat haar hier te wachten stond onderdrukken bij het zien van de geamuseerde blikken die de 4 zonen van Laila 'haar nieuwe pleegmoeder' haar toewierpen, ze wist dat ze haar op de 1 of ander manier de tijd van haar leven zouden bezorgen. Het verhaal is een dramatische roman.