Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

scriptschrijver gezocht

Hallo, Voor stichting de oppepper ben ik op zoek naar een scriptschrijver voor een film van een meisje dat fan is van once upon a time in wonderland en nu een oppepperdag krijgt vanwege haar ernstige ziekte. Wij mogen met dit meisje een dagje meelopen in een dierenpark en willen hier graag een film van maken. Indien iemand intresse heeft om hiervoor een script te maken wil je dan contact opnemen. Alvast bedankt Nicolette de Hoon

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Kun je iets meer vertellen over de gedachte achter het script? Moet het iets van een verhaalvorm worden, of meer een overzicht / stappenplan / storyboard voor een reportage? In het laatste geval ben je hier niet aan het juiste adres. Schrijven Online is specifiek voor creatief schrijven.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik sluit mij aan bij de woorden van Thérèse. Voor een verhaalvorm zou ik graag in aanmerking komen. Enfin, eerst van gedachten wisselen wat er verwacht wordt en dan zien we wel of er iets kan groeien.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nicolette, Kun je me laten weten wat je precies nodig hebt. Misschien kan ik iets voor je betekenen.