Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online schrijf partner/groep

Hallo allemaal, Na een lange afwezigheid wil ik graag schrijven weer gaan oppakken. Na nieuwe aanvullingen in het gezin is de rust nu weer (gedeeltelijk) terug zodat ik me weer wat bezig kan houden met schrijven. Als startende schrijver lijkt het me leuk om samen met iemand iets te gaan doen of als groep. Zelf wil ik graag de kant op van Harry potter meets Dan Brown aangevuld met een vleugje Baldacci. Geschiedenis en fantasy is mijn ding dus. Aangezien ik zelf zeer onervaren ben zal ik zelf nog een hoop moeten leren. Naast een SKVR cursus is het puur hobby. Dus houd hier rekening mee als je reageert :-) Samen met iemand aan een toekomstig boek werken (dromen mag) of een groepje mensen met een mix van ervaren en beginners lijkt mij erg leuk. De exacte invulling zal wel komen afhankelijk van interesse en reacties. Door tijdgebrek zal ik zelf kiezen voor een online variant aangezien irl door tijdsgebrek erg lastig is. Locatie is hierdoor ook veel minder belangrijk. Groeten, Krabbel

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zat zelf te denken aan een wekelijkse skypegroep om elkaar te helpen, dingen te bespreken en elkaar teksten voor te leggen. Misschien spreekt dit nog een paar mensen aan?

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Odile, mij spreekt me dat op zich wel aan. Niet het idee van het samen schrijven (sorry), maar het idee van een skype schrijfgroep waarin je dingen kan vragen en voorleggen maakt me enthousiast.