Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht

Hallo allemaal! Ik ben pas begonnen aan een serieus verhaal. Telkens wanneer ik een stukje af heb, stuur ik het op naar mijn vriendinnen, maar die vinden natuurlijk alles goed en geweldig. Nu zoek ik iemand die mij goede kritiek kan geven op mijn werk, zodat het beter wordt. Ik ben sinds twee jaar pas begonnen met schrijven, dus veel zal ik nog niet weten en/of kunnen. Zo nu en dan schrijf ik een klein stukje, als ik dat dan naar de proeflezer kan opsturen en die dat kan beoordelen zal dat geweldig zijn! Je krijgt dus niet het hele manuscript in één keer, want ik heb hem nog lang niet af (heb nog maar vijf pagina's), maar het is mijn manier van werken om alles wat ik heb geschreven perfect te krijgen voor ik doorga met de rest van het verhaal. Als dit niet mogelijk is en je alleen maar kunt proeflezen met een geheel manuscript dan houdt het natuurlijk op en zal ik moeten wachten tot hij af is. (Ik weet namelijk niet of dit werkt en/of mogelijk is.) Het verhaal is een young adult boek en het is tegelijkertijd ook een beetje fantasy-achtig. Ik heb de eerste twee pagina's gepost bij proeflezen. Inmiddels heb ik dat gewist en ben ik helemaal opnieuw begonnen, met een nieuwe vorm. De verhaallijn is wel hetzelfde gebleven. Nogmaals, ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik hoor het wel!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoihoi! Ik stuur je ook een PBtje. Ik ben wel nieuwsgierig, hoop iets bij te kunnen dragen bij jouw schrijfontwikkeling! :) Hoewel ik vast jouw doelgroep niet ben! :p

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Anne, Als je het leuk vind wil ik je tekst ook wel proeflezen. Ik weet niet of je er veel wijzer van zal worden want ik ben zelf ook een beginner, maar ik probeer het graag. Ik stuur je een PB. Zou je het erg vinden om hetzelfde voor mijn project te doen (fantasy, maar niet gericht op YA)? Met een beetje geluk kunnen we zo samen groeien.