Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Estafetteverhaal

Op mijn website ben ik een estafetteverhaal gestart: het begin is door mij geschreven, het tweede deel wordt nu door iemand anders geschreven en zo verder. Ik heb al aardig wat deelnemers, maar zoek nog mensen. Wie o wie met veel fantasie en schrijfkriebels doet mee? Kijk voor meer info op www.femkedekker.nl/Samen schrijven.html

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Femke, je link doet het niet omdat er een spatie in je link zit. Spaties in links werken wel (als je ze met de hand intikt) maar vaak geeft het problemen. Misschien moet je de pagina naar www.femkedekker.nl/Samenschrijven.html hernoemen, dus zonder spatie. Met een trucje is de pagina wel bereikbaar via deze site: www.femkedekker.nl/Samen%20schrijven.html

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Mag ik je verder aanraden wat regels op te stellen voor dit soort projecten? Mensen die meedoen willen meestal graag weten wat er met de teksten gebeurt, wat de maximale lengte is, of er een kwaliteitsgrens is en meer van dat soort vragen.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de tip en de nieuwe link :-) Het doel is: samen een leuk verhaal schrijven. Er is geen prijs aan verbonden, het kost niets (nou ja, tijd om te schrijven natuurlijk) en het is gewoon leuk. De teksten komen op mijn website te staan, verder gebeurt er niets mee. Er zijn geen toelatingseisen of zoiets, het gaat gewoon om de lol. Wie zich aanmeldt (door mij een mailtje te sturen), krijgt van mij een mailtje terug met info over meedoen en wanneer je aan de beurt bent.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké. Dat kan heel leuk worden. Ik ga daar eens kijken. Succes in elk geval! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marriejeanne, Bedankt! Met dat verhaal komt het wel goed, een aantal (zeer) enthousiaste deelnemers heb ik al. Binnenkort komt het tweede stuk van het verhaal erop. Ben benieuwd of je het wat vindt en of je mee wilt doen...