Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ghostwriter gezocht

Ghostwriter gezocht. Vorig jaar april kwam ik in kontakt met frans bakker van de popgroep Kadanz, vanaf dat moment zijn wij van start gegaan met de 'Ze zijn terug"tour. een tour waaraan splitsing/jazzpolitie kadanz polle eduard circus custers toontje lager het geode doel hun medewerking verleenden, ik heb zoveel meegemaakt zoveel dingen die niet kloppen,zoveel zaken die mensen graag zouden willen lezen dat ik denk dat ik een heel mooi en intrigerend boek zou kunnen schrijven over de opkomst en ondergang van een mens met dromen. Nu januari 2009 is er veel stof, wie wil met mij een boek hierover schrijven want dat kan ik niet. of eens in kontakt komen.Onderwerpen die aan bod zouden moeten komen zijn nederpopbands,tros opgelicht ( uitzending 30-12-2008 ) en ga zo maar door

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
martijn, het eerste wat mensen vaak willen weten is: Is het liefdewerk oud papier of staat er een vergoeding tegenover? Niet dat hier allemaal geldwolven rondlopen, maar mensen hebben ook maar beperkte tijd en moeten ergens van rondkomen. En een boek schrijven is nou eenmaal een tijdrovende bezigheid. Verder is het vaak handig om al een vastomlijnd plan te hebben met de manier waarop je het wilt publiceren, distribueren en promoten. Veel mensen zijn bereid om iets kosteloos te doen of om achteraf betaald te krijgen, maar er is niks erger dan om ergens veel tijd in te steken en het dan in een lade te zien verdwijnen. Zomaar een paar vragen die schrijvers vaak willen weten. We krijgen namelijk best vaak dit soort oproepen en vaak blijkt dat er veel te kort over na is gedacht.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wanneer een ghostwriter zich later wil aansluiten bij de gedupeerden van de oplichtingspraktijken van bakker: zie *link verwijderd* er zijn vele aangiften wegens strafbare feiten (veelal oplichting, maar ook andere zaken) tegen bakker gedaan. justitie is bezig met een onderzoek

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Dries, hoe komt dit nu op ons forum terecht? Volgens mij gaat het hier niet om schrijvers maar om iets heel anders. Een ruzie tussen personen die ons niets aangaat (wie er ook gelijk mag hebben...) Kan dit zomaar?

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Kan dit zomaar?
In eerste instantie vond ik de openingsvraag vind ik hier nog wel passen, maar het lijkt er inderdaad op dat het geen serieuze zoektocht naar een ghostwriter was. Beide personen zijn geblokkeerd.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Doe dat voortaan maar via de link 'melding maken' in het startbericht. Nu was het toevallig dat ik dit vond.