Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iemand die mijn verslag wil controleren op fouten? DUITS!!!!!

Hallo allemaal, Ik moest voor school voor het vak Duits een verslag schrijven over een boek. Nu was mijn vraag aan iemand hier die de Duitse taal goed kan schrijven en/of spreken, of hij/zij mijn antwoorden even wil nakijken op grammaticafouten en dergelijke. Als je dit voor me wilt doen, laat even een comment achter met je mail en ik stuur hem zsm. Groet, Lindsey

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hè? Maar dat doet je leraar straks toch gewoon voor je? En dan krijg je een cijfer wat je verdiend hebt, omdat je jouw werk hebt ingeleverd, en niet het werk van iemand die je op internet gevraagd hebt? Jij moet Duits leren, en dus is het belangrijk dat de leraar weet wat je fout doet en waar je moeite mee hebt. Als iemand hier de fouten voor je eruit gaat vissen, leer je het nooit zelf. Je zit trouwens ook niet helemaal op het goede forum voor huiswerkvragen. Schrijvenonline gaat over verhalen schrijven :)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Diana heeft gelijk. Schrijven Online is een site voor creatief schrijven en dan ook alleen in het Nederlands. Dit topic gaat dus dicht.