Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

040 bijeenkomst Kraay en Balder Eindhoven

Beste mensen,

Ik ben gisteren, zondag 4 maart, ben ik bij een literair open podium geweest in Eindhoven. Daar heb ik leuke contacten gelegd.
Nu weet ik ook wie Zjors is en dat het een vriendelijk persoon is.
Nu ben ik voor zondag 18 maart 2007 speciaal uitgenodigd om over mijn muziek en boeken te praten. Ik ga daar ook en voordracht doen van een Majindaraans wiegeliedje. :D
Het hoe en wanneer precies krijg ik nog info over. :lol:
Ik ben in ieder geval vereerd....

Groeten,

Nick

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

nbrok wrote:

Nu weet ik ook wie Zjors is en dat het een vriendelijk persoon is.

Pppfffff...gelukkig maar. Ik had ook erg mijn best gedaan om aardig over te komen :?

Woon je enigzins in de buurt ( er was ook iemand uit Goes die gedichten las, dus buurt is een rekbaar begrip) dan kun je daar dus podiumervaring opdoen.

Ik heb er columns gelezen, anderen van mijn schrijfgroep verhalen of gedichten.

Er start trouwens ook zo'n initiatief in Goes.
Op 11 maart om 14.30u aan de Vlasmarkt in Goes.
Ook een idee voor onze Zeeuwen? Ga jezelf eens promoten daar.

Veel succes op 18 maart nbrok!

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Héééj!

Ik kom eventjes een come-back maken! Want het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.

Ik kom regelmatig in Kraaij&Balder bij het literaire open podium. Kan ik jullie kennen??? :P
1 april had ik weer gepland daar langs te gaan en wat gedichtjes voor te dragen.
En 8 april had ik gepland om naar Goes te komen.

Groetjes,
Tommie

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Tommie wrote:
Héééj!

Ik kom eventjes een come-back maken! Want het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.

Ik kom regelmatig in Kraaij&Balder bij het literaire open podium. Kan ik jullie kennen??? :P
1 april had ik weer gepland daar langs te gaan en wat gedichtjes voor te dragen.
En 8 april had ik gepland om naar Goes te komen.

Groetjes,
Tommie

Op 18 maart is mijn eerste "optreden" in cafe Kraaij en Balder. Dit is een podium voor kunstenaars uit Eindhoven en omgeving.
Op de literaire bijeenkomst ben ik ook geweest (afgelopen zondag 4maart) maar ik ben geen dichter.
Kom ook eens kijken.

Groeten,

Nick