Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfwandeling +

Ik (54) zoek medewandelaars om een keer in een weekeinde een schrijfwandeling+ te maken.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi topic. Dan is mijn vraag. Wat is in hemelsnaam een schrijfwandeling. :o Het woord alleen al haha. Ik zie dan van die excentrieke typjes met klembordjes door een oude stad lopen. Later, zitten ze gezamelijk achter de Westmalle en dan komt de schrijfopdracht. Waar natuurlijk helemaal niets van terecht komt omdat iedereen vanwege het gure weer op Irish koffie is overgestapt. :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfwandelen? Ik kan al niet schrijven in de auto, (boodschappenlijstje,) Laat staan tijdens het wandelen, vooral niet nu het zo koud is. Maar ik snap de bedoeling wel hoor. Heerlijk wandelen in een inspirerende omgeving en ondertussen babbelen over een goed onderwerp. Mag het trouwens ook warme chocolademelk met slagroom zijn? Lus geen Irish coffee. By the way, wie heeft het record "Het nieuwe boek van Harry potter lezen?" Ik ga morgen voor de derde keer, maar dat mierzoete stuk aan het eind sla ik over hoor. Voor mij had Harry best als Dolleman mogen eindigen, Met een oog minder, nog maar een been en een paar vingers eraf komt ie geloofwaardiger over als Voldemortoverlever.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gewoon, de wandeling maken zoals Club Schrijven dat beschreven heeft, en ook de opdrachten, hoewel niet al te braaf: onderweg mag men geregeld stoppen voor het nuttigen van al dan niet alcoholische dranken, misschien zelfs Antwerpse bieren. Daar gaat men vast beter van schrijven. Tenslotte samen het resultaat bekijken.